۰ نفر
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
فیلم «سوءتفاهم» را در فیلم گردی ببینید

 سوء تفاهم هفتمین ساخته احمدرضا معتمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی محصول سال ۱۳۹۶ سازمان هنری رسانه‌ای اوج می‌باشد. این فیلم در ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شده‌است. «سوء تفاهم» روایتی که بعد از «قاعده بازی»، «زشت و زیبا» و «دیوانه از قفس پرید»، باز هم مردِ تجربه گرایِ فلسفه خوانده‌ی سینمای ایران را درگیر تجربه ای جدید کرده است.

فیلم سو تفاهم تلفیق ژانرهای تریلر روان‌شناختی، کمدی، و فلسفی است. ابتدای فیلم با جمله‌ای از ژان بودریار فیلسوف فرانسوی آغاز می‌شود. بودیار معتقد است که در یک مقطع از زمان، تصویر، واقعیت را بازنمایی می کرده و یک نشانه قائم به غیر بوده است؛ ولی از مرحله ای به بعد، تصویر یا نشانه ها به جای بازنمایی واقعیت، آن را پنهان می کردند. همانند فیلم هایی که درباره جنگ ویتنام ساخته شده است. در مرحله دیگری، نه تنها تصویر واقعیت را بلکه فقدان واقعیت را پنهان می کند؛ مانند جنگ ستارگان که اصولا فقدان واقعیت است. در مرحله آخر، تصویر خودش جانشین واقعیت و قائم به ذات می شود.«سوءتفاهم» با بهره گیری از بازیگران شاخص، با دستمایه طنز سراغ مفهوم فراواقعیت در دنیای امروز رفته و پیچیدگی روابط اجتماعی را به تصویر می کشد.

فیلم «سو تفاهم» روایت تعدادی از دانشجویان سینما است که در آن دختر ثروتمندی را به امید بازیگر شدن گروگان می گیرند، اما به تدریج ماجرای گروگان گیری و ساخت فیلم، پیچیده می شود تا جایی که دیگر تشخیص واقعیات و خیال ناممکن جلوه می کند.

در فیلم سوءتفاهم مریلا زارعی، هانیه توسلی، کامبیز دیرباز، پژمان جمشیدی، اکبر عبدی، مهدی فخیم زاده و آرش نوذری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال «فیلم گردی» شما را دعوت می‌کند فیلم «سوءتفاهم» را مشاهده کنید.

علاقه مندان با عضویت رایگان در فیلم گردی، به صورت قانونی به آرشیو فیلم و سریال های پرمخاطب دسترسی خواهند داشت. و همچنین به صورت رایگان می توانند هزاران انیمیشن را تماشا کنند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1418418