نظارت‌ بر بازار قزوین تشدید می‌شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و صفر، نظارت‌ها بر بازار و مراکز صنفی استان با همکاری دستگاه‌ها تشدید می‌شود تا جلوی افزایش قیمت‌ها گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین ؛ عزیزالله افضلی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در کارگروه تنظیم بازار استان قزوین، گفت: باید گشت‌های مشترک نظارتی استان در هر هفته دوبار انجام شود و در حوزه تولید نیز نظارت‌های پررنگ‌تری صورت گیرد.
افضلی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ارقام خیلی از اقلام مصرفی واقعی نیست و همین موضوع میزان تولید کالاهای مصرفی و توزیع درست آنها در بازار را با مشکلاتی مواجه کرده است.
او افزود: از سوی دیگر نظارت بر بازار چنانکه باید مطلوب نبوده است و باید با افزایش نظارت‌ها برای پاسخگویی مناسب به مردم تلاش کنیم.
افضلی گفت: با توجه به شرایط تولید بخش کشاورزی استان باید با بهره گیری از الگوی تنظیم بازار کشور بخشی از نیازهای استان را تامین کنیم.
این مقام مسئول افزود: به عنوان مثال قزوین در تولید گوشت مرغ و تخم مرغ یک رکن در کشور است و باید با استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها این بخش‌ها را در استان مدیریت کرده و محصولات تولیدی را به قیمت مصوب به دست مردم برسانیم.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با تاکید بر اصلاح شبکه توزیع استان، بیان کرد: پیشنهاد ما این است که اطلاعات خروج گوشت مرغ از کشتارگاه به صورت روزانه از دامپزشکی تهیه، رصد و هدایت شود و میزانی که قرار است در استان مصرف شود به قیمت مصوب در بازار ارائه گردد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1418811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =