محمد نوری کجای تاریخ فوتبال بوده که درباره استقلال حرف می‌زند؟

خبرورزشی نوشت:سنگربان سالهای نچندان دور استقلال گفت: تا زمانی که پیشکسوتان استقلال بخواهند با انتقادهای نابه‌جای خود در رسانه‌ها سرمربی تیم را تخریب کنند، شرایط این تیم آن‌طور که ما می‌خواهیم، نمی‌شود.

 پرویز برومند، سنگربان خاطره‌انگیز استقلالی‌هاست که هر سال در نهم دی‌ماه می‌بینیم در تمام صفحات و کانال‌های هواداری استقلال چگونه با بازنشر کلیپ‌های تصویری و عکس‌های مربوط به بازی جنجالی با پرسپولیس و صحنه درگیری او با پایان رأفت به کری‌خوانی با هواداران حریف سنتی می‌پردازند.

برومند با اشاره به تساوی استقلال مقابل شهرخودرو گفت: استقلال با زحمت فراوان دو بار موفق شد دروازه حریف را باز کند، اما به سادگی دو گل دریافت کرد. می‌خواهم خیلی صادقانه بگویم خدا شاهد است هیچ مشکلی با دروازه‌بان فعلی تیم ندارم و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و صحبت من کلی است. یادم هست خودم در زمان بازیگری چند گل بد خوردم و این‌طور نیست که بگویم من پرویز برومند دروازه‌بان بدون عیبی بودم که هیچ وقت گل بد نخورده! اما در این فصل استقلال گل‌های بد وکمرشکن زیاد دریافت کرده است. میانگین گل‌های بدی که در این فصل خورده‌ایم، فراتر از میانگین گل‌هایی است که در بازی رفت و برگشت برابر پرسپولیس وارد دروازه استقلال شد و هنوز هم ذهنم را درگیر می‌کند و متأسفانه تا اینجای مسابقات ۲۹ گل خورده در ۲۸ بازی داشته‌ایم. اگر به جدول نگاه کنید، می‌بینید گل خورده تیم گل‌گهر سیرجان که در خطر سقوط به لیگ دسته اول قرار دارد، از تیم استقلال که نایب‌قهرمان لیگ محسوب می‌شود، کمتر است یا همین‌طور تیم پارس جنوبی جم که فعلاً ۲۷ گل دریافتی داشته، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان به ترتیب ۱۸ و ۱۹ گل دریافتی دارند. تعداد گل خورده تیم‌های شهرخودرو، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور هم کمتر از استقلال است و این برای تیم ما که اغلب سال‌ها مالک بهترین دروازه‌بان‌های ایران و تیم ملی بوده‌ایم، زشت است. الان بزرگ‌تر و عزیزمان آقای بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال است و خود ایشان بهتر از ما می‌داند چرا تعداد گل‌های خورده تیم اینقدر بالاست. من فقط به عنوان یک هوادار استقلال می‌توانم بگویم در این مقطع جذب یک دروازه‌بان مطمئن برای تیم استقلال از نان شب هم واجب‌تر است، چون کمتر از یک ماه دیگر باید ۴ بازی مهم و حساس در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کنیم.

شنیده‌ام نوری هر روز در باشگاه استقلال حضور دارد. می‌خواهم از آقای سعادتمند سؤال کنم شما به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال موافق دیدگاه و گفتار آقای نوری هستید؟ لطفاً موضع خود را با صراحت اعلام کنید. نمی‌شود در مصاحبه‌هایتان بگویید از سرمربی حمایت می‌کنم، اما فردی که از باشگاه تحت مسئولیت شما حقوق می‌گیرد، به دلایل مختلف سرمربی استقلال را زیر سؤال ببرد.

برومند گفت: من پیگیر اخبار فوتبال کشور و به‌خصوص باشگاه استقلال هستم. برایم این سؤال به وجود آمده که آیا رسانه‌ها نمی‌توانند با افرادی مصاحبه کارشناسی انجام دهند که حداقل ۱۵ بازی ملی در کارنامه‌شان وجود داشته باشد یا مثلاً ۶، ۷ سال در تیم باشگاهی خود بازیکن فیکس بوده باشند؟ می‌خواهم بدانم آقای محمد نوری کجای تاریخ فوتبال ایران است که هر روز در مورد تیم استقلال مصاحبه کرده و حرف می‌زند؟ ایشان از نظر فنی در چه جایگاهی قرار داشت که فکر می‌کند می‌تواند در مورد فرهاد مجیدی، مجید نامجومطلق یا حتی صالح مصطفوی که همگی اکنون عضو کادر فنی تیم استقلال هستند، صحبت کند؟ شنیده‌ام ایشان هر روز در باشگاه استقلال حضور دارد. می‌خواهم از آقای سعادتمند سؤال کنم شما به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال موافق دیدگاه و گفتار آقای نوری هستید؟ لطفاً موضع خود را با صراحت اعلام کنید. نمی‌شود در مصاحبه‌هایتان بگویید از سرمربی حمایت می‌کنم، اما فردی که از باشگاه تحت مسئولیت شما حقوق می‌گیرد، به دلایل مختلف سرمربی استقلال را زیر سؤال ببرد. من قصد بی‌احترامی به آقای نوری و به هیچ‌کس دیگر را ندارم. اینکه می‌گویم ایشان کجای تاریخ فوتبال ایران بوده را بارها هواداران استقلال با دیدن من در کوچه و خیابان مطرح کرده‌اند و، چون پاسخی نداشتم به آن‌ها بدهم، می‌خواهم خود آقای نوری یا حامیان‌شان این را جهت اطلاع هواداران استقلال در رسانه‌ها اعلام کنند.

برومند در پایان گفت: برای من استقلال در اولویت قرار دارد. تا زمانی که پیشکسوتان بخواهند با انتقادهای نابه‌جای خود در رسانه‌ها سرمربی تیم را تخریب کنند، شرایط این تیم آن‌طور که ما می‌خواهیم، نمی‌شود. متأسفانه هر کسی که خودش را مستحق کار در باشگاه استقلال به عنوان مدیرعامل، معاون، سرپرست، سرمربی، مربی و بازیکن می‌داند، یک گروهی درست کرده و از هر طریقی چه رسانه‌ای و چه در فضای مجازی مشغول زدن افرادی می‌شود که در سال‌های گذشته یا امسال و یا سال‌های آینده در مجموعه استقلال فعالیت می‌کنند. شنیده‌ام یکی از آقایانی که خودش را استقلالی می‌داند و در این تیم مربی هم شد، اما به موفقیت نرسید و به زبانی ساده‌تر سوخت! از طریق چند بوقچی خود و فردی که خود را مستحق یک معاونت یا چه می‌دانم مدیریت روابط عمومی در باشگاه می‌داند، مدت‌هاست در حال تخریب فرهاد مجیدی هستند که خوب قبلاً همین کارها را با چند نفر انجام دادند؛ وینفرد شفر را زدند، رحمتی را از چشم انداختند، باعث شدند روابط پژمان منتظری با مدیریت باشگاه تیره و تار شود و الان هم مشکل آن‌ها با شخص فرهاد مجیدی نیست. هر کس دیگری هم جایگاه مجیدی را داشت، برنامه همین بود. آیا خدا را خوش می‌آید تیمی که میلیون‌ها هوادار دارد به خاطر جاه‌طلبی شما اینچنین آسیب ببیند؟

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1419855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    16 15
    به عنوان یک استقلالی قدیمی میگم که هیچ شکی تو تعصب پرویز برومند روی استقلال نیست، ولی با توجه به بازیایی که از پرویز برومند یادمه، کیفیت حسینی رو بالاتر از برومند میدونم. به نظر من از لحاظ کیفیت، دروازه بان های مطرح استقلال را میشه اینجوری رتبه بندی کرد: 1. ناصر خان حجازی 2. عابدزاده 3. بهزاد غلامپور 4. رحمتی و طالب لو 5. حسینی 6. برومند و بابازاده
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    8 10
    همانجا که بارها شما را سوزانده
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    11 14
    خودش بازیکن فوتبال بوده؟
    • رضا IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
      12 2
      چند سالته گلم؟
  • محمد IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    1 0
    نوری از متعصبترین مدافعان استقلال بود که بارها با لباس پاره از زمین خارج شد آقای برومند همه میدانند در بازی با سایپا چگونه به ناصخان حجازی خیانت کردی