نماینده بروجرد: افزایش قیمت کالاهای اساسی بیش از کالاهای غیراساسی است

نماینده مردم بروجرد با بیان اینکه بیشترین تفاوت قیمت از کارخانه تا بازار در دوره مدرس خیابانی بوده است، گفت: بدبختی ما از تحریم است یا سوءمدیریت؟ آقای مدرس خیابانی باید در جایگاه پاسخگو باشد نه کاندیدای اخذ رأی برای وزارت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس گودرزی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی اظهار داشت: امروز روز امتحان برای مجلس یازدهم است. ما هیچ دعوای جناحی با هیچ یک از مسئولان کشور نداریم بلکه شاخص ما انقلاب، منافع مردم و معیشت اقشار ضعیف است. ما دلسوز دولت هستیم.

وی افزود: ما دلمان برای آقای مدرس خیابانی می‌سوزد و می‌گوییم خودت را خراب نکن. نمی‌توانی این وزارتخانه را جمع کنی زیرا ۱۵ ماه بالاترین اختیارات را داشتی.

این نماینده مجلس ادامه داد: آقای روحانی در مجلس دهم لایحه تفکیک وزارتخانه‌های صنعت و بازرگانی را آورد و ما مخالفت کردیم چرا اصرار کردید و ادامه دادید؟ با همفکرانتان در مجلس طرح دادید و باز هم با آن مخالفت شد. نهایتا وزیر را هم قربانی کردید. مشکل ما همین حوزه بازرگانی است. مگر نه آنکه رسما اعلام کردند افزایش قیمت و تورم کالاهای اساسی بیش از کالاهای غیراساسی است که ارز ۴۲۰۰ تومانی برای آن پرداخت کردیم.

نماینده مردم بروجرد با بیان اینکه مافیاها پدر مملکت را درآورده‌اند خطاب به رئیس مجلس گفت: لازم است رویه اخذ رأی اعتماد را عوض کنیم یعنی چه که اعوان وانصار راه می‌افتند و کارچاق‌کن‌ها در راهروهای مجلس متولد می‌شوند و زنگ می‌زنند که بیا ببریمت پیش وزیر.

گودرزی با بیان اینکه بیشترین تفاوت قیمت از کارخانه تا بازار در دوره مدرس خیابانی بوده، گفت: بدبختی ما از تحریم است یا سوء مدیریت؟ آقای مدرس خیابانی باید در جایگاه پاسخگو باشد نه کاندیدای اخذ رأی برای وزارت. مگر قحط ‌الرجال بود؟ ایشان ۱۵ ماه مسئولیت داشته است؛ اینکه نماینده‌ای می‌گوید دیگر چکار کنیم در شأن مجلس نیست؛ اینکه نشد قانون‌گذاری و رأی دادن.

223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1420762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =