خودروهای متخلف در سطح شهر شهرکرد، توسط دوربین‌های ترافیکی اعمال قانون می‌شوند

رئیس پلیس راهور استان از اعمال قانون خودروهای متخلف با استفاده از دوربین های ترافیکی نصب شده در سطح شهر شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سرهنگ "ایرج حسین پور"  اظهارداشت: نظر به اینکه اکثر تقاطع‌های سطح شهر شهرکرد به دوربین مداربسته مجهز هستند، افسران پلیس راهور تخلفات رانندگان را از طریق این دوربین‌ها رصد کرده و خودروهای متخلف را اعمال قانون می‌کنند.

وی بیان داشت: تخلفاتی مانند توقف در حریم تقاطع، توقف دوبله در معابر، توقف در محل ایستادن ممنوع، عبور از چراغ قرمز و ... از عوامل اصلی وقوع تصادفات در معابر شهری بوده و همواره مورد توجه ویژه پلیس راهور قرار دارد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این گونه تخلفات رانندگی علاوه بر ایجاد ناهنجاری در جامعه و اختلال در نظم عمومی، موجب افزایش احتمال وقوع و یا تشدید تصادفات می شود. به همین خاطر پس از ضبط تخلف توسط دوربین، کاربر به وسیله دست افزار موبایل هوشمند خودرو متخلف را اعمال قانون کرده و مراتب از طریق پیامک برای مالک خودرو ارسال می‌شود.

رئیس  پلیس راهور استان در پایان ضمن قدردانی از تمامی رانندگان قانونمند بخاطر اهتمام آنها در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، افزود: برای ارتقاء امنیت ترافیکی شهروندان، پلیس همواره با اجرای دقیق قوانین با رانندگان متخلف برخورد کرده و گشتهای مختلف پلیس راهور نیز با فعالیت محسوس و نامحسوس خود در سطح معابر درون شهری به نظم و امنیت ترافیکی شهر شهرکرد نظارت خواهند کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1421248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =