استاندار: همدان رتبه نخست واگذاری طرح‌ها را به بخش خصوصی دارد

استاندار همدان گفت: استان همدان رتبه نخست واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی را با ۲۴ درصد از کل واگذاری های کشور را کسب کرده‌ است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سیدسعید شاهرخی در کارگروه واگذاری طرحهای تملک دارایی های سرمایه ای به بخش خصوصی با اعلام مطلب فوق افزود: برای تکمیل و اتمام طرح‌های نیمه تمام باید از مشارکت بخش خصوصی استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی سعی کنند طرح‌های خود را هرچه سریع‌تر به بخش خصوصی واگذار کنند، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از  این طرح‌ها حرکت اساسی در توسعه و پیشرفت استان رقم می‌خورد.

استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان با وحدت و همدلی همه مجموعه ها در مسیر پیشرفت قرار دارد، گفت: اتمام طرحهای نیمه تمام در اولویت است و همه مدیران باید این موضوع مهم را در راس برنامه های خود قرار دهند.

وی یادآور شد: ۵۷۰ طرح در سالهای گذشته به بخش خصوص واگذار شده است و واگذاری سد خرمرود یکی از مهمترین طرحهای واگذاری بود که انجام شد و واگذاری طرح های بزرگ پیگیری می شود.

شاهرخی ادامه داد: تلاش و جدیت در مولدسازی طرح های راکد موضوعی است که به آن تاکید شده است و یکی از آیتم های مهم و قابل توجه واگذاری طرح ها به بخش خصوصی است که به مولد سازی کمک می کند.

وی تصریح کرد: ما به عنوان کارگزاران دولت باید با درک صحیح از شرایط کشور مصوباتی که مورد نظر دولت است را اجرایی کنیم و انتظار می رود که مدیران دستگاه های اجرایی واگذاری طرح ها و سرمایه های راکد را برای مولد سازی اعلام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1421267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =