۱۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در استان مرکزی هدف‌گذاری شد

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ایجاد ۱۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی تا پایان سال جاری در بخش‌های مختلف در این استان هدفگذاری شده است.

محمدتقی آبایی در گفتگو با خبرآنلاین استان مرکزی بیان کرد: توزیع شهرستانی مشاغل هدفگذاری شده بر اساس اعلام و توانمندی دستگاه‌های مختلف اجرایی استان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: بیشترین سهم اشتغال در نظر گرفته شده امسال با سه هزار و ۲۷۳ مورد مربوط به شهرستان اراک و کمترین مورد با ۳۰۳ مورد برای شهرستان آشتیان خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطر نشان کرد:  ۳۶۵ فرصت شغلی نیز تا پایان سال در شهرستان تفرش، ۳۵۷ شغل در خنداب، ۹۵۴ فرصت شغلی در شهرستان خمین، ۴۸۳ شغل در دلیجان، ۲ هزار و ۳۶۹ فرصت شغلی در ساوه، یک‌هزار و ۳۲۲ شغل در زرندیه، یک‌هزار و ۳۲۲ شغل در شازند، ۸۵۸ شغل در کمیجان، ۴۴۲ فرصت شغلی در فراهان و ۸۰۱ شغل در محلات هدفگذاری شد.

آبایی هزاوه عنوان کرد: همه تلاش‌ها برای تحقق این برنامه اشتغالز در استان مرکزی به کار گرفته شده و امیدمی‌رود که بیش از آمار تعیین شده، شغل در این استان ایجاد شود.

وی گفت: استان مرکزی توانمندی و ظرفیت‌های مختلفی برای افزایش اشتغال و کاهش هرچه بیشتری نرخ بیکاری دارد و باید نهایت بهره‌گیری از فرصت‌ها در این راستا به کار گرفته شود.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1421926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =