همکاری ‌سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با شهرداری منطقه ثامن مشهد مقدس

سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با شهرداری منطقه ثامن مشهد مقدس در گستره ساخت‌ و سازهای پیرامون حرم‌مطهر رضوی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی : در راستای تفاهم‌نامه ‌منعقده‌ به‌ منظور ایجاد بستری بالنده و تخصص‌مدار در گستره ساخت‌ و سازهای پیرامون حرم‌مطهر رضوی، جلسات تبادل‌نظر بین شهرداری منطقه‌ثامن و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان در سطح مدیران مربوطه از سر گرفته شد.

‌مهندس نعمتی شهردار منطقه ثامن و مهندس شرکاء رئیس نظام‌مهندسی ساختمان استان طی دیداری، بر شکل‌گیری جلسات مشورتی طرفین با هدف ارتقاء و اعتلای کیفیت ساخت‌وسازها و پرهیز از هرگونه اتلاف منابع سرمایه‌ای سازندگان این منطقه در چارچوب مقررات ملی ساختمان، تاکید کردند.

‌تدوین تفاهم‌نامه‌های اجرایی همکاری طرفین، مقابله با هرگونه صوری‌گری‌های شبه‌مهندسی، ارتقاء سرعت و کیفیت‌های ساخت سازه، پایش و بهینه‌سازی مصرف انرژی و مباحث موثر در حوزه  تخصصی مهندسی و تکنولوژی ساختمان از مباحث مطروحه در این جلسات بود که برنامه‌ریزی جهت پیشبرد هر کدام، با حضور معاون شهرسازی منطقه ثامن، دکتر عابدزاده و برخی اعضاء هیأت‌ مدیره سازمان؛ به‌طور جداگانه آغاز شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1422035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =