پذیرش سالانه ۳۶هزار خودرو در مرکز معاینه فنی شهرداری قزوین

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از پذیرش سالانه بیش از ۳۶هزار دستگاه خودرو در مرکز معاینه فنی شهید رجایی شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: مرکز معاینه فنی خودرو شهید رجایی شهرداری قزوین از مردادماه سال ۸۵ فعالیت خود را آغاز کرده و از سال۸۷ نیز به صورت مکانیزه افتتاح شده است.
زرآبادی پور افزود: این مرکز اکنون به طور میانگین روزانه یک‌صد دستگاه خودرو را پذیرش می‌کند و در طول سال تعداد این خودروها به بیش از ۳۶هزار دستگاه می‌رسد.
این مقام مسئول تصریح کرد: البته در ماه‌های اوج فعالیت مرکز که شهریورماه در آستانه بازگشایی مدارس و پس از تعطیلات تابستانه و نیز اسفندماه در آستانه نوروز است، با افزایش ساعت کاری مرکز، تعداد خودروهای پذیرش شده نیز به میانگین ۳۰۰دستگاه در روز می‌رسد.
زرآبادی‌پور با اشاره به تعطیلی مرکز معاینه فنی شهرداری از پانزدهم اسفندماه ۹۸ تا ششم اردیبهشت‌ماه ۹۹ به دلیل شیوع کرونا ادامه داد: شیوع این ویروس سبب شد از سال جاری سامانه نوبت‌دهی آنلاین مرکز شهیدرجایی راه‌اندازی شود؛ به نحوی که شهروندان می‌توانند پس از دریافت نوبت، در زمان مقرر برای دریافت خدمات به مرکز مراجعه کنند.
او با اشاره به فعالیت ۲خط مکانیزه در مرکز معاینه فنی شهرداری قزوین بیان کرد: مرکز شهید رجایی تنها مرکز پذیرنده خودروهای دیزل نیمه‌سنگین زیر ۳تن در استان است.
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: این مرکز از شنبه تا چهارشنبه همه‌روزه صبح‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و بعدازظهرها از ساعت ۱۵ تا ۱۷ فعالیت دارد و زمان فعالیت آن در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1422337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =