نشست مشترک هیات ورزش کارگری استان کهگیلویه و بویراحمد و هیات کوهنوردی استان

نشست مشترک هیات ورزش کارگری استان کهگیلویه و بویراحمد و هیات کوهنوردی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج؛به نقل ازروابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه : صبح امروز نشست مشترک هیات ورزش کارگری استان کهگیلویه و بویراحمد و هیات کوهنوردی استان ضمن رعایت پروتکل بهداشتی  با هدف برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های  هر دو هیات برگزار شد.

در این نشست طهمورث داستان مدیر امور اجتماعی و رئیس هیات گارگری استان  ضمن ابراز خیرمقدم به میهمانان  خواستار همکاری همه جانبه هردو هیات برای نیل به اهداف ترسیم شده فدراسیون ورزشی کارگری شد.

وی افزود: از آنجایی که فدراسیون هیات ورزش کارگری به صورت شناسنامه دار می باشد ورزشکاران براساس عضویت در فدراسیون ورزش کارگری قابل شناسایی هستند و ورزشکاران حتما باید دارای بیمه تامین اجتماعی بوده و در سامانه ورزش کارگری ثبت نام نمایند..

داستان خاطر نشان کرد: انجمن کوهنوردی کارگری از فعال ترین انجمن های استان بوده اما به دلیل عدم وجود اسپانسر ورزشی در استان با کمبود هایی نیز روبه رو هستیم.

رئیس هیات ورزش کارگری در ادامه از آمادگی این هیات برای انعقاد تفاهم نامه جهت برگزاری کلاسهای داوری و مربیگری در همه رشته های ورزشی خبر داد.

در ادامه قلی پور رئیس هیات کوهنوردی استان،آموزش به کوهنوردان را اولویت اصلی فدراسیون جهت جلوگیری از آسیب به ورزشکارن و اکوسیستم دانست و بیان داشت که فدراسیون کوهنوردی استان آمادگی لازم جهت هرگونه همکاری با هیات ورزش کارگری استان را دارد.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1422551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =