برگزاری جشن اهدای جهیزیه به۲۳نوعروس در شهرستان چرام به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها

جشن اهدا جهیزیه به ۲۳ نوعروس با همکاری کمیته امداد در شهرستان چرام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چرام،بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها شعبه چرام با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)،شبکه نیکوکاری امام علی(ع) با حضور امام جمعه و مسئولان چرام ,اقدام به برگزاری جشن اهداء جهیزیه به ۲۳نوعروس در شهرستان چرام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدنورالله افشار امام جمعه چرام در آیین جشن پیوند ۲۳زوج جوان شهرستان چرام در محل مصلای حضرت ابوطالب(ع) با تبریک عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت به نقش مهم ازدواج از دیدگاه دین مبین اسلام پرداخت و اظهار داشت: ازدواج از جایگاه عرشی آنقدر مهم و با اهمیت است که خداوند متعال بر امر ازدواج در قرآن و آیات مختلف تاکید کرده است.

امام جمعه چرام، ازدواج را مایه آرامش و آسایش انسان دانست و افزود: ازدواج علاوه بر آرامشی که برای زوجین ایجاد می‌کند، پایه و بنیان جامعه را مستحکم‌تر می‌کندکه در این مورد در قرآن کریم، در آیات بسیاری به ازدواج اشاره شده است.

افشار با تاکید بر فرهنگ سازی ازدواج آسان و اسلامی در جامعه و خانواده‌ها گفت: فرهنگ سازی و ترویج ازدواج آسان و اسلامی رسالت همگانی است که این مهم باید در جامعه ترویج و توسعه یابد.

طاهره تشکری مسئول بنیاد بین المللی خیریه آبشارعاطفه ها در چرام با اشاره به برگزاری این جشن و اهدا جهیزیه به نوعروسان چرامی گفت :اقلام اهدائی به نوعروسان شامل :یخچال،اجاق گاز، کولر،بخاری،فرش،سرویس تفلون ،پتو،سرویس پلاسکو،سرویس غذاخوری وتعداد زیادی وسایل آشپزخانه ای می باشد.

وی افزود :بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها قصد دارد در مرحله دوم بیش از ۳۰جهیزیه را به نو عروسان تقدیم کند.

تشکری تصریح کرد:از همه خیرین و کسانی که علاقه مند به کارهای عام المنفعه در جهت کمک به همنوعان می باشند تقاضای کمک و همراهی در چنین کارهایی را داریم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1422555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =