اجرای برنامه ورزش صبحگاهی نیروهای انتظامی در شهر یاسوج

رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد از اجرای برنامه ورزش صبحگاهی با حضور نیروهای انتظامی در شهر یاسوج و پیوستن به پویش سراسری آماده باش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد از اجرای برنامه ورزش صبحگاهی با حضور نیروهای انتظامی در شهر یاسوج و پیوستن به پویش سراسری آماده باش خبر داد.
محمد علی رهامی ،رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت :در آیینی و با حضور نیروهای انتظامی استان برنامه ورزش صبحگاهی در شهر یاسوج با رعایت پروتکل های بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد .
رهامی ،رئیس هیات ورزشهای همگانی استان افزود :دراین آیین که با حضور معاونین و کادر نیروهای انتظامی مرکز استان و در پارک ولایت شهریاسوج برگزار شد ، معاونت پیشگیری ،معاونت اجتماعی ،معاونت آگاهی ،فرمانده انتظامی یگان ویژه استان ،معاونت تربیت بدنی و آموزش ، رئیس حفاظت اطلاعات عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان و یگان‌های مربوطه حضور داشتند.

رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم از فرمانده نیروی انتظامی استان ،معاونین و کلیه نیروهای تحت امر در اجرای این همایش قدردانی و افزود :با توجه به شیوع ویروس کرونا و کم تحرکی در جامعه فدراسیون ورزش های همگانی طرحهای را جهت مقابله با کرونا وپیشگیری از کم تحرکی تهیه و به هیات های استانی ارسال کرد که یکی از این طرح ها ، پویش سراسری آماده باش است .

وی ادامه داد: ماموریت این طرح آگاهی بخشی، تحرک و ترغیب و رفع موانع ورزشی است.
رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد :

ورزشکاران و عزیزان و علاقمندان می‌توانند اینستاگرام به

آدرس:heyat_hamagani_kb (هییت ورزش همگانی ک.ب )به صفحه مجازی این هیات دسترسی پیدا کنند و از ویدیو ها ی آموزشی استفاده و در مسابقات مجازی هیات شرکت کنند.
رئیس هیئت همگانی کهگیلویه و بویراحمد در پایان از فرمانده نیروی انتظامی استان در اجرای برنامه ها و مسابقات تقدیر کرد .

در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان در این همایش هدایای ورزشی اهدا شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =