از شش پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان آرادان بهره برداری می شود

به مناسبت هفته دولت امسال، شش پروژه عمرانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان آرادان، با مبلغ شش میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال افتتاح می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیر توزیع برق شهرستان آرادان با بیان این مطلب گفت: پروژه های قابل افتتاح این مدیریت هفته دولـت سـال جـاری،به منظور اصلاح شبکه ها و تامین برق متقاضیان جدید به بهره برداری خواهند رسید.

رحمان اشرفی افزود: دو پروژه بهینه سازی دوهزار و ۱۹۰ متر شبکه فشارمتوسط هوایی روستای کندقلی خان، ده نمک و ماشین خانه به مبلغ دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال ، از جمله پروژه های قابل افتتاح می باشند.

وی با اشاره به این که پروژه اصلاح ۵۲۰ متر شبکـه فشـار ضعیـف هـوایی در سطح شهرستـان باهـزینه ۹۰۰ میلیون ریال بهره برداری می شود اضافه کرد: پروژه احداث یک هـزار و ۷۰ متر شبکه فشـار متوسط هـوایی و یک دستگاه ترانس جهت تامین برق متقاضیان با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال ، به عنوان یکی دیگر از پروژه های آماده افتتاح در این شهرستان به شمار می رود.

وی با بیان این که پروژه بهسازی دو هزار متر شبکه روشنایی معـابر بلوار آزادگان به مبلغ ۴۵۰ میلیـون ریـال افتتاح خواهد شد تصریح کرد: پروژه تبدیل یک هزار و ۷۰۰ متر شبکـه سیمـی در خیـابان های سـرآسیاب، شهیدان سعیدی، پازوکی و تندگویان به کابل خودنگهدار باهزینه یک میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال،پروژه دیگری است که به بهره برداری خواهد رسید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =