حیدری: پرسپولیس یک سر و گردن بالاتر از استقلال است

فارس نوشت: مدافع اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید بیشتر از انگشتان یک دست به سایپا گل می‌زد و زور حریف به این تیم نمی‌رسید.

سپهر حیدری درباره برتری ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم این بازی به نوعی اوج حرفه‌ای‌گری پرسپولیس بود. تیمی که از ۴ هفته قبل قهرمانی‌اش را قطعی کرده و با ۱۴ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در صدر جدول قرار دارد با تمام توان در مقابل سایپا حاضر شد و نتیجه‌ای عالی گرفت.

وی افزود: پرسپولیس هفته آینده دیدار دربی را پیش رو دارد و شاید یحیی گل محمدی برای مصدوم یا محروم نشدن بازیکنانش می‌توانست مقابل سایپا با احتیاط‌تر بازی کند و از جوان‌های بیشتری در ترکیب پرسپولیس بهره ببرد، اما چنین کاری انجام نداد.

وی درباره دیدار بعدی سرخپوشان مقابل استقلال در نیمه نهایی جام حذفی گفت: هرچند استقلال در هفته‌های اخیر وضعیت خوبی داشته و با کسب نتایج خوب توانست نایب قهرمان لیگ شود، اما پرسپولیس یک سر و گردن از این تیم بالاتر است و این موضوع را هم به دلیل پرسپولیسی بودن نمی‌گویم بلکه با توجه به کیفیت بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس چنین حرفی منطقی است.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =