پیام استاندار چهارمحال وبختیاری به مناسب فرارسیدن روز پزشک

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی فرارسیدن روز پزشک و زادروز بوعلی سینا را به ایثارگران، جهادگران سلامت و جامعه پزشکی تبریک گفت و یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت را گرامی داشت.

به گزارش خبرآنلاین از  چهارمحال و بختیاری : در متن پیام اقبال عباسی آمده است:

باسمه تعالی

نامگذاری یکم شهریور به نام «روز پزشک» در زادروز ابوعلی سینا پزشک و دانشمند برجسته ایرانی، نشان از اهمیت این حرفه در جمهوری اسلامی ایران دارد.
 
بدون شک سلامتی جامعه، پیش شرط توسعه است و پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را در سایه لطف الهی التیام می بخشند.
 
پزشکان بر اساس تعهدی که با خدا و مردم دارند، همواره به دنبال ایجاد آرامش و آسایش در جامعه هستند و به طور قطع اولویت اصلی جامعه پزشکی، سلامت بیماران و حفظ کرامت آنهاست.

امسال پزشکان زحمت کش علاوه بر تحمل زحمات سالیان گذشته با بیماری کرونا رنج مضاعفی را تحمل کردند که علاوه بر تمامی سختیهای این حرفه جسم و جانشان نیز به خطر افتاد، اما دست از خدمت نکشیدند.
 
در این ایام ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام مدافع سلامت؛ "روز پزشک" را به خانواده فرهیخته پزشکان ایثارگر و خانواده بهداشت و درمان فداکار چهارمحال و بختیاری تبریک عرض می نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1424314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =