۵ نفر
۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
نیکوکارانی که به «مکث» آمده‌اند

در سومین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» ویژه شب‌های ماه محرم که یکشنبه شب دوم شهریور ساعت ۱۹:۳۰ پیش از اخبار ۲۰:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، کوروش سلیمانی میزبان خیرینی است که در حد وسع و توان خود تلاش می‌کنند در خدمت مردم نیازمند باشند.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی برنامه،  فاطمه خداکرمی و سیروس طالبی زوجی هستند که پیش از فراگیر شدن ویروس کرونا در کشور، به خانه سالمندان رفته و به پرسنل این مجتمع در زمینه کارهای روزمره کمک می‌کردند اما بعد از شیوع کرونا هم که دیگر نتوانستند به خانه سالمندان بروند دست از تلاش برنداشته و به دوخت ماسک و سایر اقدامات خیرخواهانه روی آوردند.

مهمان دیگر این قسمت از برنامه نیز علی صلاحی متخصص رادیولوژی است که در هفته چند ساعت به خانه سالمندان رفته و در زمینه امور پزشکی و تخصصش آنها را یاری می‌کند.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1424727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =