افتتاح طرح توسعه شرکت تهران دلتا در شهرستان گرمسار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح طرح توسعه شرکت تهران دلتا یک واحد تولیدی صنعتی در شهرستان گرمسار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان ، علی تشنه دل در حاشیه این مراسم گفت: در ادامه بهره برداری از پروژه های هفته دولت ۹۹ ، طرح توسعه تولید پارچه مبلی و چرم پارچه شرکت تولیدی تهران دلتا در شهرستان گرمسار با حضور ویدئو کنفرانسی دکتر آشناگر استاندار محترم و مسئولین استانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی گفت: برای راه اندازی این طرح توسعه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و سیصد هزار دلار سرمایه گذاری ارزی صورت گرفته است که ظرفیت تولید ماهانه ۷۰۰ هزار متر مربع چرم پارچه را دارد و زمینه اشتغال ۵۰ نیز فراهم شده است.

 رئیس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان افزود: واحد تولیدی تهران دلتا با سرمایه گذاری ریالی بالغ بر ۱۵۷۰ میلیارد ریال و ارزی ۷میلیون و سیصد هزار دلار  در زیربنایی به مساحت حدود ۲۳هزار متر مربع در شهرک صنعتی پایتخت در ایوانکی شهرستان گرمسار واقع می باشد.

علی تشنه دل اظهار داشت: این واحد تولیدی ، ظرفیت تولید ماهانه ، ۳۵۰ تن رزین ، ۷۵۰ هزار عدد زیره کفش و ۷۰۰ هزار متر مربع چرم پارچه را دارد که زمینه اشتغال حدود ۳۷۰ نفر را فراهم نموده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1425223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =