اجرای ۷۵۰۰میلیارد تومان پروژه برای توسعه زیرساخت‌های آذربایجان‌غربی در دولت دوازدهم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به نگاه ویژه دولت به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام، گفت: در سه سال گذشته در استان به ارزش بیش از ۷۵۰۰ میلیارد تومان پروژه برای توسعه زیر ساخت ها اجرا و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی در حاشیه افتتاح پروژه‌های ورزشی و فرهنگی به مناسبت هفته دولت در شهرستان مهاباد گفت: نگاه و اولویت دولت در سال پایانی خود، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و تلاش ما اتمام ۴۰۰ پروژه فعال با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد در استان است.

وی گفت: تمام پروژه‌های استان با محوریت توزیع عادلانه اعتبارات و برای رفع نیازهای استان تخصیص و اجرایی شده و در هفته دولت امسال در استان ، نزدیک به ۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ زنی می شود و در بخش اقتصادی با افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۹ پروژه با سرمایه گذاری ۵۱۱ میلیارد تومانی برای یک هزار و ۵۳۷ نفر ایجاد اشتغال می شود.

رحمانی ادامه داد: در هفته دولت امسال همچنین در بخش عمرانی نیز ۴۵۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۲۳ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد وعلاوه بر این ۵۶ پروژه نیز با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: دولت جز پروژه‌های ضروری دنبال آغاز پروژه جدید نبوده و نگاهش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است ضمن اینکه دولت  دوازدهم تاکنون بیش از ۷۵۰۰ میلیاردتومان پروژه در استان برای توسعه زیرساخت‌ها افتتاح و بهره‌برداری کرده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1425264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =