برای حسن روحانی اصولگرا بودن وزرا مهم است یا اصلاح طلب بودنشان؟

رئیس جمهور گفت: همه کسانی که نظام و جمهوری اسلامی و رهبری انقلاب را قبول دارند بیایند و همه این سقف‌های جناحی را بردارند.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور عصر (سه‌شنبه) در بخشی از نشست خود به مناسبت هفته دولت و با حضور برخی از مدیران رسانه‌ای در پاسخ به پرسش مدیرمسئول روزنامه اعتماد که با تقدیر از اقدامات خوب دولت و طرح پاداش وزارت نیرو برای مشترکان کم مصرف عنوان کرد که امیدی بر ایجاد یک مصالحه ملی در یک سال باقی مانده دولت وجود دارد، اظهار کرد: در مورد بخش اول سخن شما در زمینه کم‌مصرف بودن ۳۰ میلیون نفر در کشور باید بگویم که پیشنهادم این بود که صددرصد ۳۰ میلیون نفری که کم‌مصرف بودند در برق با تخفیفی صددرصدی مواجه شوند و از خدمات برق رایگان استفاده کنند تا تشویقی برای بقیه مردم شود.

در همین رابطه بخوانید؛

نصیحت روحانی به کاندیداهای ریاست جمهوری ۱۴۰۰

روحانی ادامه داد: اینکه دولت می‌توانست وفاق بیشتری ایجاد کند، همین طور است. آنچه دولت در این باره انجام داده را باید به خوبی برای مردم تبیین می‌کردیم که امید پیدا کنند، اما ما در بخش تبلیغات نتوانستیم با یک زبان گویا و توانمند این خدمات را بیان کنیم و البته شاید رسانه‌ها هم می‌توانستند کمک بیشتری به ما کنند. من گاهی آمارهایی را در جلسات ارائه می‌کنم و با تعجب از من می‌پرسند که واقعاً این آمار درست است؟ ما برای اولین‌بار است که می‌شنویم.

وی گفت: اما اینکه این دولت باید جناح‌ها را به هم نزدیکتر می‌کرد باید بگویم که تلاش کردیم فضایی برای همه جناح‌ها به وجود آوریم. در هیئت وزیران هم می‌توان دید که از همه جناح‌های معتدل، اصولگرا و اصلاح‌طلب حضور دارند و هیچوقت اگر قرار باشد کسی در دولت به کار گرفته شود نمی‌پرسم او از چه جناحی است؟ به اصولگرا نزدیک است یا اصلاح‌طلب؟ یا معتدل است؟ واقعاً از سواد و تجربه‌اش می‌پرسم و این برای ما مهم است. الان بهترین زمان برای نزدیک شدن همه این جناح‌ها به یکدیگر است.

رییس جمهور تاکید کرد: همه کسانی که نظام و جمهوری اسلامی و رهبری انقلاب را قبول دارند بیایند و همه این سقف‌های جناحی را بردارند. چطور ما امسال عزاداری محرم را در فضای باز و بیرون از سقف‌ها انجام شد، در رفاقت جناحی هم بیاییم و سقفها را برداریم و در کنار هم قرار گیریم. البته همه باید کمک کنیم که در این انتخابات سقف‌ها برداشته شود و همه جناح‌ها امیدوار به حضور در انتخابات باشند و بدانند که می‌توانند به خوبی کاندیداهای خود را معرفی کنند و به آنان بپردازند.
216219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1425675

برچسب‌ها