حل مشکلات با اتکا به امکانات داخلی

امام جمعه قزوین در دیدار استاندار قزوین گفت: علیرغم تحریم و محدودیت‌ها، مردم بسیار امیدوار هستند و الحمدالله به مرحله‌ای رسیده‌ایم که به امکانات و نیروی انسانی داخلی تکیه کنیم تا مشکلات برطرف شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در دیدار هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار و معاونان استانداری قزوین که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: امسال در هفته دولت برخی از پروژه‌هایی که در قزوین به بهره‌برداری رسیده‌اند، در راستای دغدغه های رهبری هستند و در رشد و توسعه اقتصادی و اشتغالزایی استان بسیار مؤثر هستند و این موضوع بسیار شوق انگیز است.
امام جمعه قزوین افزود: اگر در چرخش نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی ایجاد شود، کارآمدی همه بخش‌ها دچار آسیب می‌شود و مشکل پیدا می‌کند و برای جلویگری از این مشکل لازم است جهت‌ها و مسیرهایی که رهبری نشان داده‌اند را با جدیت رصد و دنبال کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: صداقت، راستی، ایمان، دلسوزی و حرکت در مسیر آرمان‌های حسینی(ع) با جدیت در نظام اسلامی ‌باید محور عملکرد مسئولان قرار گیرد و عدالتی که در اسلام بسیار بر آن تأکید شده است، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
او بیان کرد: پیش از انقلاب اسلامی شرایطی را تجربه کرده‌ایم که کشور زیر سلطه بیگانگان بود و اعتراضات مردم به شرایط و اوضاع بد آن زمان، بسیار سریع و بد خاموش می‌شد و جامعه در رعب و وحشت بود اما امروز اوضاع به گونه‌ای رشد یافته است که امنیت کشورهای دیگر را نیز تأمین می‌کنیم و برای رفع مشکلات آنها اقدام عملی انجام می‌دهیم.
این مقام مسئول عنوان کرد: علیرغم تحریم و محدودیت‌ها، مردم بسیار امیدوار هستند و الحمدالله به مرحله‌ای رسیده‌ایم که به امکانات و نیروی انسانی داخلی تکیه کنیم تا مشکلات برطرف شوند.
هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین هم در ابتدای این دیدار با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) اظهار کرد: از حمایت‌ها و همراهی‌هایی که در مسیر همه خدمتگزاران انجام می‌دهید، قدردانی می‌کنیم و ایمان داریم ساختن کشور بدون همراهی و همدلی اتفاق نمی‌افتد.
استاندار قزوین تصریح کرد: اگر قرار است کاری انجام شود، نیاز به همه آحاد ملت و خدمتگزاران است و برای اینکه همه دور هم جمع شوند، نیاز به همدلی داریم تا به منافع ملی دست یابیم و از این شرایط سخت اقتصادی عبور کنیم و دسیسه‌های کشور را پشت سر بگذاریم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =