عکس‌های برتر هفته رویترز؛ از نصف شدن کشتی ژاپنی تا گنبد آهنین

خبرگزاری رویترز با بررسی اتفاقات هفته گذشته مهمترین تصاویر این رویدادها را منتشر کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، تصویر اول مربوط به نمایی از پرچم آمریکا است که در جریان درگیری مسلحانه و آتش سوزی کنار یک ساختمان دولتی قسمتی از آن سوخته شده است. پس از آن که پلیس یه جوانی سیاه پوست به نام جیکوب بلیک تیراندازی کرد و باعث فلج شدن آن شد. از زمان وقوع این حادثه که چند روز از آن می گذرد تظاهرات ضدنژادپرستی توسط معترضان خشمگین آمریکایی همچنان در جریان است.

تصویر بعدی مربوط به الکسی ناوالنی رهبر مخالفان روسیه است که توسط آمبولانس در حال انتقال به بیمارستان است. وی چند روز پیش بعد از انتقال به کشور آلمان، در بیمارستانی در شهر برلین بستری شد. وی چند روز پیش بر اثر مسمومیت به کما رفته است.

تصویر بعدی مربوط به نیروهای امنیتی بلاروس است که در پشت سیم های خاردار قرار گرفته اند. در پی اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در بلاروس بسیاری از مردم معترض به پیروزی لوکاشنکو به خیابان ها آمدند.

تصویر بعدی مربوط به کشتی واکاشیو است که در پی حادثه ای نصف شد. کشتی باربری متعلق به یک تبعه ژاپن که در آب های ساحلی این جزیره به گل نشسته بود اکنون به دو نیم تقسیم شده است. کشتی واکاشیو اواخر اوائل مرداد هنگامیکه از چین به مقصد برزیل در حرکت بود به یک صخره دریایی برخورد کرد.

تصویر بعدی مربوط به آلن سووینی است. یک معترض در جریان اعتراضات ضدنژادپرستی در پورتلند را نشان می دهد که به اسلحه را به سمت کسی نشانه گرفته است. این اتفاق در جریان درگیری های گروه های راستگرا و چپگرا در اورگن اتفاق افتاد. گفته می شود این فرد تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

تصویر بعدی مربوط به ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا در همایش حزب جمهوری خواه است که طی سخنرانی کنار باغ رز کاخ سفید به حمایت از دونالد ترامپ پرداخت و درباره موضوعاتی چون همه گیری ویروس کرونا سخنرانی کرد و با قربانیان ابراز همدردی کرد.

به تازگی تصاویری از عملکرد سیستم ضد موشکی گنبد آهنین منتشر شده که نشان می دهد در حال رهگیری راکت ها و موشک هایی است که از سمت غزه شلیک می شوند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =