۱ نفر
۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
جریمه 2 هزار دلاری گل‌محمدی و علیپور

کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، شهرخودرو و همچنین گل‌محمدی و علی علیپور را جریمه کرد.

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا با صدور آرایی باشگاه‌های استقلال، شهرخودرو و همچنین یحیی گل‌محمدی و علی علیپور را جریمه کرد.

آرای صادره به شرح زیر است:

تیم فوتبال استقلال در بازی با الریان به دلیل تاخیر در زمین در بین دو نیمه مبلغ 1500 دلار جریمه شده است. استقلال باید مبلغ 750 دلار را به صورت نقدی پرداخت کند و در صورتی که تا 90 روز تخلف مورد اشاره را تکرار نکند بقیه جریمه بخشیده خواهد شد در غیر این صورت و در صورت تکرار تخلف، این باشگاه علاوه بر جریمه دوباره باید 750 دلار باقی مانده را پرداخت کند.

همچنین تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم رعایت بازی جوانمردانه در  بازی با الاهلی عربستان و دست ندادن بازیکنان با تیم حریف در پایان این دیدار مبلغ 1250 دلار جریمه شده است. از این رقم باید 625 دلار پرداخت شود و در صورتی که تا 90 روز تخلف مورد اشاره را تکرار نکند بقیه جریمه بخشیده خواهد شد در غیر این صورت و در صورت تکرار تخلف، این باشگاه علاوه بر جریمه دوباره باید 625 دلار باقی مانده را پرداخت کند.

همچنین باشگاه شهرخودرو به دلیل تاخیر در حضور در زمین در دیدار با السلیه مبلغ هزار دلار توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه شده است. این باشگاه باید تنها 250 دلار را نقدا پرداخت کند و 750 دلار دیگر به حالت تعلیق در آمده است.

باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل عدم رعایت بازی جوانمردانه توسط بازیکنانش در دیدار با الشارجه مبلغ 1750 دلار جریمه شد که از این رقم باید 1300 دلار را پرداخت کند و 450 دلار دیگر به حالت تعلیق در آمده است.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل عدم شرکت در کنفرانس خبری بازی با الشجاره مبلغ 2هزار دلار توسط AFC جریمه شد. وی باید 500دلار را به صورت نقدی پرداخت کند و بقیه این رقم به حالت تعلیق در آمده و در صورت تکرار توسط ای اف سی اعمال خواهد شد.

علی علیپور هم به دلیل عدم شرکت در کنفرانس خبری بازی با الشارجه توسط AFC مبلغ 2هزار دلار جریمه شد. وی باید 500دلار را به صورت نقدی پرداخت کند و بقیه این رقم به حالت تعلیق در آمده و در صورت تکرار توسط ای اف سی اعمال خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1428072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =