۰ نفر
۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
برلوسکنی هم به کرونا مبتلا شد

العالم نوشت: تست کووید - ۱۹ سیلویو برلوسکنی نخست وزیر پیشین ایتالیا، مثبت اعلام شد.

بنابر گزارش اسپوتنیک، بر اساس اعلام آلبرتو زانگریلو، پزشک شخصی سیلویو برلوسکنی، نخست وزیر پیشین ایتالیا آزمایش ویروس کووید ۱۹ وی مثبت بوده است.

بنابر اعلام رسانه های محلی، این پزشک متخصص گفته بیماری برلوسکنی بدون علائم بوده و خود این سیاستمدار در قرنطینه خانگی به سر می برد.

همچنین گفته شده که وی پس از بازگشت از سفر به ساردینیا تست کرونا انجام داده است.

به گفته سرویس مطبوعاتی برلوسکنی، وی به کار خود در محل سکونت ادامه می دهد و در آنجا دوره مقرر در قرنطینه را سپری خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: " در هر صورت وی به حمایت از نامزدهای "به پیش ایتالیا" و سایر احزاب راست میانه در انتخابات منطقه ای (۲۰ تا ۲۱ سپتامبر) با دادن مصاحبه های روزانه در روزنامه ها، تلویزیون ها و شبکه های اجتماعی ادامه خواهد داد."

منابعی از " به پیش ایتالیا" در تاریخ ۲۵ آگوست به خبرنگاران گفتند که برلوسکنی یک آزمایش فوری برای عفونت ویروس کرونا انجام داده است که منفی بود. این تصمیم برلوسکنی ناشی از این واقعیت بود که پیش از این یکی دیگر از بازرگانان مشهور ایتالیایی، مدیر سابق تیم فرمول ۱، فلاویو بریاتوره ۷۰ ساله به علت عفونت با کووید ۱۹ به صورت اورژانسی بستری شده بود، در آن زمان برلوسکنی از ساردنیا بازگشته بود. اما در ۱۲ آگوست، نخست وزیر سابق، بریاتوره را در ویلای خود در ساحل زمرد ساردینیا پذیرفته بود.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1428325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =