کوهن توهین نژادی ترامپ را برملا کرد:یک کشور تحت اداره یک شخص سیاهپوست به من بگو که چاه مستراح نباشد! همه آنها تماما چند مستراح لعنتی هستند!

ایسنا نوشت: وکیل سابق دونالد ترامپ که کتاب خاطراتش از دوران کار برای این رئیس جمهور آمریکا به زودی روانه بازار می‌شود، در این کتاب خود نوشته ترامپ اظهارات به شدت توهین آمیزی را علیه رهبران سرشناس سیاهپوست جهان از جمله نلسون ماندلا، رئیس جمهور فقید آفریقای جنوبی و همین طور به طور کلی علیه اقلیت‌ها در آمریکا داشته است.

مایکل کوهن، وکیل سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که هم اکنون در حال گذراندن مجازات سه سال حبس به خاطر جرایمی نظیر دروغگویی به کنگره است، طبق گزارش واشنگتن پست که به نسخه‌ای از کتاب جدید او دست یافته، در این کتاب فاش ساخته دونالد ترامپ، نلسون ماندلا را یک رهبر ضعیف توصیف کرده است.

طبق گزارش این روزنامه کوهن نوشته است که ترامپ بعد از مرگ ماندلا در سال ۲۰۱۳ اظهارات شدیدا توهین آمیزی را با الفاظ رکیک درباره این رهبر فقید آفریقای جنوبی به زبان رانده است. ترامپ در بخشی از این صحبتهایش گفته است: حالا ماندلای لعنتی یک چاه مستراح است. او رهبر نبود.

کوهن می‌نویسد که ترامپ در یک مقطع گفت: یک کشور تحت اداره یک شخص سیاهپوست به من بگو که چاه مستراح نباشد! همه آنها تماما چند مستراح لعنتی هستند.

کایلی مک انانی، سخنگوی کاخ سفید در پاسخ، به اعتبار کوهن حمله کرده و گفت: مایکل کوهن یک مجرم بی آبرو و یک وکیل ممنوع الکار است که به کنگره دروغ گفت. او همه اعتبارش را از دست داده است و دیدن این تلاش اخیر او برای سودجویی از دروغگویی جای تعجب ندارد.

طبق گزارش واشنگتن پست، کوهن تصریح داشته که ترامپ اقلیتهای آمریکا را کم اهمیت می‌دانسته و در زمان کمپین انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ گفت که آرای لاتین تبارها را کسب نخواهد کرد. طبق گفته کوهن، ترامپ اظهار کرد: آنها هم مثل سیاهپوستها بیش از حد احمق هستند برای آنکه به ترامپ رای بدهند.

کوهن در کتابش همچنین می‌گوید که ترامپ از بابت همان جرایمی که خودش را به زندان فرستاده، گناهکار است. او همچنین در این کتاب به شرح نقش ترامپ در رسوایی پرداخت حق السکوت به زنان بازیگر فیلمهای هرزه نگاری که زمانی ریاست جمهوری وی را تحت تاثیر قرار داد، پرداخته است.

قبلا ترامپ در آستانه انتخابات ۲۰۱۶ موافقت کرده بود تا مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به عنوان حق‌السکوت به یک زن بازیگر فیلمهای هرزه نگاری به نام "استورمی دنیلز" پرداخت کند و حالا کوهن نوشته، ترامپ در آن زمان این طور استدلال کرد که اگر این رابطه فاش شود مجبور به پرداخت مبلغ خیلی بالاتری به همسرش می‌شود. کوهن اضافه کرده که ترامپ بعدا پول او را با "صورت حساب‌های قلابی حق وکالت" بازپرداخت کرده است.

طبق نوشته کوهن، ترامپ گفت: برای حل و فصل اینجور چیزها هرگز نباید پول پرداخت کرد اما دوستان خیلی زیادی به من توصیه کرده‌اند که این پول را پرداخت کنم. اگر این مساله فاش شود مطمئن نیستم که حامیان من چطور با آن برخورد می‌کنند اما شرط می‌بندم آنها فکر می‌کنند رابطه من با یک بازیگر پورنوگرافی چیز باحالی است!

همچنین به نوشته واشنگتن پست، کوهن در این کتاب خاطراتش به توصیف "نفرت و اهانت" ترامپ در قبال باراک اوباما، رئیس جمهور قبل از او و تنها رئیس جمهور سیاهپوست تاریخ آمریکا پرداخته است.

طبق گزارش این روزنامه کوهن در کتابش در خصوص روسیه نیز گفته است، تحسین‌های ترامپ از ولادیمیر پوتین صرفا به خاطر عشقش به پول بوده و به اشتباه پوتین را "با یک ضرب به عنوان ثروتمندترین مرد جهان شناسایی کرده است".

در ادامه این کتاب نوشته شد: ترامپ عاشق پوتین بود. چون این رهبر روسیه قابلیت در اختیار گرفتن کل یک کشور و اداره آن مثل شرکت شخصی خودش و همچون شرکت ترامپ را دارد.

312 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1429430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =