کمیته پیشگیری از وقوع جرم علیه بهداشت و سلامت در آذربایجان‌شرقی تشکیل می‌شود

ایرنا نوشت: سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان‌شرقی گفت: به منظور صیانت از سلامت جامعه، کمیته تخصصی پیشگیری از وقوع جرم علیه بهداشت و سلامت جامعه در این استان تشکیل می‌شود.

احمد موقری روز دوشنبه در جلسه ای با موضوع ارائه گزارش تیم بازرسی از اقدامات به عمل آمده در ارتباط با پیشگیری از جرایم علیه بهداشت و تأمین سلامت عمومی، تفکیک کنندگان غیرمجاز پسماندهای پزشکی و انبارهای ضایعاتی استان، بر لزوم پیشگیری از وقوع جرایم علیه بهداشت و تأمین سلامت اجتماعی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: یکی از بزرگ ترین اقدامات و برنامه های در دست اقدام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی پیشگیری از وقوع جرایم علیه بهداشت و تأمین سلامت اجتماعی است که با جدیت دنبال خواهد شد.

موقری بر اهمیت جلوگیری از آسیب رساندن به سلامت عمومی جامعه تأکید و اضافه کرد:  هر یک از دستگاه های ذی ربط و مسئول در موضوع تأمین سلامت اجتماعی باید به انجام دقیق وظایف و تعهدات خود عمل کرده و رهنمون شوند.

وی با تشریح و تعیین تکالیف و تعهدات هر یک از دستگاه های مربوطه حاضر در جلسه، گفت: برای پیگیری بهتر و مرتب موضوع کمیته ای تخصصی در رابطه با این موضوع تشکیل و مشکلات به وجود آمده در آن کمیته بررسی شده و به تناسب موضوع تصمیم گیری می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1429976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =