بخش صنعت و خدمات، موثرتر از گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد

ایسنا نوشت: استاندار آذربایجان شرقی گفت: به‌رغم تمام مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و شیوع کرونا، بخش صنعت و خدمات موثرتر از گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

محمدرضا پورمحمدی در نشست بررسی مشکلات بانکی واحدهای تولیدی استان با تأکید بر اینکه از تصمیمات عجولانه در شرایط کنونی اجتناب شود، اظهار کرد: بانک‌های استان قبل از صدور اجرائیه ثبت واحدهای تولیدی که مطالبات معوق دارند، موضوع را در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان طرح و بدون تایید این کارگروه اقدام به صدور اجرائیه نکنند.

وی افزود: با توجه به شرایط غیرعادی کنونی، قوانین و مقررات نیز باید متناسب با این شرایط اجرا شود که رعایت حال واحدهای تولیدی یکی از الزامات این شرایط است.

وی با اشاره به بخشنامه رئیس قوه قضائیه مبنی بر اینکه هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل مشکلات بانکی تعطیل شود، گفت: این موضوع، اولویت دولت و مدیریت اجرایی استان نیز است.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، پورمحمدی با بیان اینکه متأسفانه اطلاعات شفافی از مشکلات واحدهای تولیدی بعد از شیوع کرونا در اختیار نداریم، گفت: شرایط کنونی نباید موجب سوءاستفاده افراد قانون‌گریز شده و افراد قانون‌مند احساس زیان کنند.

وی اظهار کرد: حمایت از بخش تولید و تولیدکنندگان واقعی وظیفه همه دستگاه‌ها است، در عین حال باید منافع سیستم بانکی را هم در نظر بگیریم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1430391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =