خبر خوش برای شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد/موافقت معاون وزیر با اعتبارات بلاعوض

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از موافقت معاون عمرانی وزیر کشور با اختصاص اعتبار بلاعوض به شهرداری‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از موافقت معاون عمرانی وزیر کشور با اختصاص اعتبار بلاعوض به شهرداری‌های استان خبر داد.
کلانتری در دیدار با این مسوول در وزارت کشور به طرح مشکلات مالی، نیروی انسانی، خدمات رسانی شهرداری های استان، نیاز به منابع مالی،  تجهیزات و ماشین آلات اشاره کرد و گفت: باتوجه به نوپا بودن برخی از شهرداری های استان انتظار می رود در مسائل مختلف به آنها توجه شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارکنان شهرداری پیشانی شهر هستند، گفت: می طلبد با کمک در رفع مشکلات مالی شهرداری ها این قشر تلاشگر بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرند.
وی از معاون عمرانی وزیر کشور برای بررسی و رفع مشکلات شهرداری های استان و سفر به استان دعوت کرد.
جمالی نژاد  نیز قول مساعد داد تا در اولین فرصت در استان حضور یافته و مشکلات شهرداری ها و دهیاری های استان را از نزدیک بررسی کند.
گفتنی است در این نشست با اختصاص اعتبارات بلاعوض از محل ماده ۵۸ قانون جهت کمک به هزینه های جاری و مشارکت در امر پروژه های شهرداری های استان و ابلاغ به استان تا ۱۰ روز آینده موافقت شد.
فیلی معاون عمرانی استانداری نیز در ابتدای این نشست گزارشی از آخرین وضعیت شهرداری ها و دهیاری های استان، بویژه مشکلات نیروی انسانی و امکانات ماشین آلاتی شهرداری ها را ارائه داد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1430514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =