بلوار حدفاصل گیاهدان به درگهان به بهره برداری می رسد

پروژه اجرای بلوار حد فاصل روستای گیاهدان به شهر درگهان در منطقه ای به طول ۳ کیلومتر توسط رییس دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، پروژه اجرای بلوار در مسیر روستای گیاهدان به درگهان در جزیره قشم به طول ۳ کیلومتر پروژه ای است که توسط معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم اجرایی شده توسط رییس جمهوری در نشستی ویدیو کنفرانسی و به بهره برداری می رسد.
انجام این پروژه در سال ۹۹ در دستور کار مدیریت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفت و پس از گذشته چندماه با اتمام عملیات اجرایی، آماده خدمات رسانی به ساکنان و گردشگران عبوری از این مسیر است.
در زمان اجرای پروژه بلوار در مسیر روستای گیاهدان به درگهان در جزیره قشم برای ۳۵ نیروی کاری به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.
اجرای این طرح در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال توسط مدیریت فنی و زیربنایی از مجموعه معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفته است.
آسفالت و بهسازی معابر برون شهری، راه ها و جاده های سراسر قشم در راستای تامین آسایش و رفاه مردم با خدماتی نظیر آسفالت جاده ها و خدمات عام المنفعه، بیانگر پایبندی این سازمان به مسوولیت های اجتماعی و توجه ویژه به این حوزه و مردم است.
گفتنی است، منطقه آزاد قشم روز پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه ۹۹، پذیرای رییس جمهور در جلسه ویدیو کنفرانسی است که در آن ۱۴ پروژه این منطقه آزاد در دو بخش دولتی و خصوصی بااعتبار ارزی ۳۴۰ میلیون یورو و ریالی ۱۱ میلیارد و ۶۳۰ میلیونی در پنج بخش صنعت نفت، گاز و انرژی، تولیدی، حمل‌ونقل، گردشگری و عمرانی افتتاح می‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1430671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =