حفظ و تداوم حضور در بازارکشورهای همسایه راهبرد تعاونی ها باشد

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد حفظ و تداوم حضور در بازارکشورهای همسایه را راهبرد شرکت ها و تعاونی های استان یزد دانست و بر تقویت این اصل مهم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ عماد تشکری در بازدید از شرکت تعاونی چینی بهداشتی ایساتیس گفت: در لوازم های چینی و بهداشتی دقت نظر در مصادیق ظاهری شامل مدل، طرح، رنگ، اندازه مناسب و سلیقه مناسب با توجه به دکوراسیون منزل و دکوراسین داخلی باید مد نظر طراحان قرار گیرد.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آموزش پرسنل و بروزرسانی خطوط تولید را از مزایا این شرکت برشمرد و افزود: شرکت های تعاونی با استفاده از خردجمعی، مشارکت، همبستگی و شفافیت در عملکرد می توانند موفقیت های زیادی را به دست آورند.
تشکری بوم سازی این صنعت و ساخت خط تولید توسط متخصصان این شرکت را از دیگر دستاوردهای قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: صادرات محصولات شرکت چینی بهداشتی ایساتیس به کشورهای عراق، افغانستان، آسیای میانه و جدیدا کشور عمان نشان از هدف گذاری مدیریت و اعضا شرکت دارد.
وی کشور عمان را دروازه ورود محصولات تولید داخل به کشورهای آفریقایی و اروپایی عنوان و تصریح کرد: حفظ و تداوم حضور شرکت های ایرانی و استفاده از بازارهای کشورهای همسایه و استفاده از ظرفیت های موجود می تواند کمک زیادی به شرکت ها در شرایط تحریم ظالمانه استکبار جهانی کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1430719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =