فرهاد مجیدی: قبلا استعفا دادم و حق و حقوقی هم نمی‌خواهم

سرمربی سابق استقلال در واکنش به شایعات مکرر درباره عدم استعفای کتبی اش از سمت سابق واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی در متنی در کانال و صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده موارد قانونی استعفایش را اعلام کرده و توضیح داده بابت مطالباتش از استقلال هم هیچ ادعایی ندارد.

مجیدی در این پیام نوشته: 

به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه استقلال اطلاع ندارد که طبق قانون سرمربی می‌تواند با ارسال یک پیامک به باشگاه از سمت خود استعفا بدهد. 

ظهر جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ از طریق پیامک و واتساپ استعفایم را به مدیرعامل اعلام کردم. بعد از فینال هم یک مرتبه این کار را انجام دادم. از سازمان لیگ هم استعلام گرفتم و تاکید داشتند که اعلام کناره‌گیری حتی از طریق اکانت‌ شخصی در شبکه‌های اجتماعی یا مصاحبه در رسانه‌های شناخته شده هم مورد تایید سازمان لیگ و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خواهد بود، با این وجود مدیریت فعلی به عوامفریبی‌هایش ادامه می‌دهد.

هم‌چنین از این طریق اعلام می‌کنم که برخلاف بندهای قراردادم، دیگر هیچ حق و حقوقی برای خود بابت سرمربیگری در فصل ۹۹-۱۳۹۸ و ۱۴۰۰-۱۳۹۹ قائل نیستم و از باشگاه استقلال می‌خواهم که باقیمانده دستمزدم در فصل ۱۳۹۸-۱۳۹۹ را برای سرمربی آینده استقلال هزینه کنند.

به امید روزهایی که استقلال ما از این پلیدی‌ها نجات یابد و بازی با احساسات هواداران به پایان برسد.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1431147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    یعنی یه ذره شخصیت حرفه گری و احترام به اصول حرفه ای در وجود این آدم نیست عین بچه ها که اسباب بازبشون میشناسن اینم فقط اینستاگرام میشناسه ادعاش هم که هیچی دیگه
  • IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    با بچه بازی شما دست ما از جام حذفی کوتاه شد.
  • رضا کارگر IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    باسلام: احتراما اقای مجیدی تا بحال چند دفع تیم استقلال را سرکارگذاشته این اقا فقط دنبال شهرت است . اگردلش میسوخت باید بعدازجام حذفی اینکاررا میکرد. وشاید گفته نازمرا میکشند ومیایم. برای تیم های استقلال و پرسپولیس مربی خارجی باید باشد .مربی ایرانی نمی تواند کارکندچون باند وباند بازی زیاد است . وافراد غیرمسئول درتیم های دولتی خط میدهند . با تشکر
  • فواد IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    در قلب ما تاجیها جا داری اقا فرهاد به امید روزی که تاج دست اهلش بیفته نه مدیران بی ارزه