پیمان معادی؛ بازیگرِ اولِ فیلم تازه گوین هود، کارگردان برنده اسکار

پیمان معادی، بازیگر نقش اصلی فیلم تازه گوین هود، کارگردان سرشناس آمریکاییِ برنده اسکار شد. این فیلم، نهمین حضور پیمان معادی، مقابل دوربین کارگردان‌های غیرایرانی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیمان معادی، بازیگر بین‌المللی ایران، به‌زودی مقابل دوربین گوین هود، کارگردان دارنده اسکار قرار خواهد گرفت.

او قرار است در فیلم «تست»، نقش اصلی را به عهده داشته باشد که در کنار او جان بویگا، بازیگر مطرح فیلم‌های جنگ ستارگان نیز حضور دارد.

رسانه‌های آمریکایی به ترکیب بازیگران، کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم، لقب ترکیب بی‌نظیر داده‌اند.

این فیلم، نهمین حضور پیمان معادی، دارنده سیمرغ بازیگری مرد از جشنواره فیلم فجر، مقابل دوربین کارگردان‌های غیرایرانی خواهد بود که شاید بتوان آن را بهترین فرصتِ هالیوودی این بازیگر ایرانی دانست. 

گوین هود، کارگردان معتبر این فیلم، پیش از این در سال ۲۰۰۵ برنده اسکار بهترین فیلم خارجی با نام «توتسی» شده بود. اروین استاف، تهیه‌کننده این فیلم است که پیش از این فیلم‌های «ماتریکس» را در کارنامه خود دارد.

فهرست دیگر بازیگران فیلم «تست» به زودی اعلام خواهد شد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1431483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالکریم IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    1 24
    صد حیف که هنر خود را بجای مصروف داشتن در آثار فاخر کشورت در بلاد کفر و در مرکز فسخ و فجور آنها یعنی هالیود نشان دهی و خوشحال هم باشی و آنرا نیز یک اتفاق بزرگ قلمداد کنی و ولوغیر.... واقعا نمی دانم حال اینها چگونه است که کار کردن با دشمن و فضای مفسده برایشان افتخار است؟