۳ نفر
۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
پویش بوسیدن قرآن در مقابل سوزانیدن

هزاران نفر از سوئدی ها ونیز از دیگر ملیت های جهان وپیروان دیگر ادیان الهی ، چالشی زیبا را در برابر سوزانیدن قرآن کریم بوجود آورده ودر پویش زیبای بوسیدن قرآن ، شرکت نمودند.

این اقدام زیبا ، در برابر تظاهرات غیرقانونی و بدون مجوز ضد اسلامی توسط گروه‌های راست‌گرای افراطی سویٔد در شهر مالمو که در آن یک جلد قرآن کریم آتش‌زده شد، بصورت مردمی وخود جوش بوجود آمد.
همچنین نشریه فرانسوی «شارلی‌ ابدو» سه‌شنبه گذشته در یک گستاخی جدید کاریکاتورهای جنجالی موهن درباره پیامبر گرامی اسلام (ص) را بازنشر کرد. توهین های سخیف مجله موهن "شارلی ابدو" در فرانسه و سوزاندن قرآن کریم در سویٔد، نمونه هایی از جاهلیت مدرن عصر حاضر است.

 ما مسلمانان ضمن احترام به پیروان همه انبیاء مکرم الهی، اعتقاد داریم که توهین به حضرت رسول الله اکرم(ص)، توهین به همه انبیاء الهی و بی حرمتی به قرآن کریم، بی حرمتی به کتب همه پیامبران است.

این تخریب و توهین به مقدسات مسلمانان از سوی نهادهایی است که از سال ها پیش، سیاست اسلام هراسی و اسلام‌ ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی به مبارزه با اسلام و قرآن پرداختند. البته این توهین نه‌تنها موجب کاهش توسعه اسلام در فرانسه و سایر نقاط جهان نمی‌شود، بلکه عاملی برای تقویت توجه به متن قرآن کریم و تعالیم الهی خواهد شد.

هم اکنون هزاران نفر غیر مسلمان در برابر این اقدام گستاخانه واهانت به ادیان الهی ، پویش بوسیدن قرآن را در سویٔد وجهان به راه انداخته اند که این خود نشاندهنده علاقه واحترام پیروان ادیان الهی به فرستادگان پروردگار است. آن هنگام که به پیامبر ص ، یا قرآن ، ویا اسلام اهانت می گردد ، نشان از آن دارد که اسلام چگونه نفوذ پذیری خود را در اقشار گوناگون ادیان الهی آشکار ساخته است.
 ونیز عکس العمل مردم جهان در برابر این افراط گرایان ، نشاندهنده اعتقاد مردم به تمام فرستادگان الهی وادیان آسمانی دارد. والله المستعان.
* منتشر شده در کانال تلگرام نویسنده . ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1431530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =