بیش از هزار سفر امن توسط ایسفر صورت گرفت

تابستان امسال به‌همت ایسفر، بیش از هزار سفر امن تحت عنوان «سفر سلامت» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت. این سفرها در شرایطی برنامه‌ریزی و اجرا شد که صنعت گردشگری با رکود قابل توجهی مواجه شده است.

ایسفر، سامانه آنلاین رزرواسیون بلیط داخلی و خارجی، چارتر و چندمسیره و همچنین رزرو هتل داخلی و خارجی است که به طراحی و ارائه بسته‌ها و سرویس‌های مسافرتی خاص، مختص سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز می‌پردازد. بر اساس طرح «سفر سلامت»، با دوهزار سفر از تهران به مقصد کیش برای برندگان قرعه‌کشی تابستانی هایپراستار و نیروهای داخلی شرکت دیجی‌کالا، با برنامه‌ریزی، مدیریت و اجرای این شرکت صورت گرفت. این سفرها در شرایطی انجام شد که ویروس کرونا تا حد زیادی صنعت گردشگری را تحت تاثیر قرار داده است، تا جایی که علی‌اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور از احتمال ورشکستگی این صنعت در ایران و خسارت ۱۲هزار میلیاردی به این صنعت به علت شیوع ویروس کرونا خبر داده است.

فریما لاری، مدیرعامل ایسفر با اشاره به اهمیت سفر برای برخی کسب‌وکارها گفت: «یکی از سرویس‌های ما طراحی و ارائه سفرهای خاص برای شرکت‌ها و سازمان‌هاست. اما شرایط کنونی باعث شده که بسیاری از سفرهای سازمانی قطع شود و شرکت‌ها به دلیل نگرانی از سلامت مسافرانشان به راحتی نتوانند برنامه‌های مسافرتی خود را برگزار کنند. ما برای پاسخ‌دهی به این نیاز و دغدغه شرکت‌ها و به پشتوانه سال‌ها تجربه در ارائه بسته‌های مسافراتی خاص، اقدام به طراحی و اجرای سفرهای امن کردیم و توانستیم استانداردهای جدیدی را برای سفر در شرایط خاص تدوین کنیم. تجربه ما در طرح «سفر امن» ایسفر نشان داد با برخی اقدامات ساده ولی ضروری در این شرایط هم می‌توان قدمی هرچند کوچک برای بقای صنعت گردشگری برداشت. ما آماده‌ایم تا با ارائه بسته‌های سفر سلامت به شرکت‌ها و سازمان‌ها قدمی در راه تقویت صنعت گردشگری حتی در شرایط خاص برداریم.»

وی درباره تمهیداتی که برای هر چه ایمن‌تر بودن این سفرها فراهم شده است، گفت: «هدف ما در تور ویژه جزیره کیش ایجاد تجربه‌ای مطلوب از سفر و ‌به وجود آوردن شرایطی برای سلامتی مسافران از بدو ورود تا هنگام پایان سفر بود. به همین منظور ضمن آموزش‌های لازم به مسافران در قالب بروشورهای آموزشی، یک پزشک نیز جهت بررسی علائم مسافران در هتل مستقر کردیم و به هر یک از مسافران یک بسته محصولات بهداشتی و ضدعفونی‌کننده دادیم. تمامی برنامه‌های حین سفر را با نظارت دقیق و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیش بردیم و ناظر دقیق تمامی فرایندها در سفر بودیم؛ به طوری که حتی پس از بازگشت نیز با تمامی مسافران تماس گرفتیم و از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کردیم .»

گفتنی است ایسفر با بیش از 30 سال تجربه در ارائه انواع خدمات مسافرتی و جهانگردی و بهره‌گیری از تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا، به ارائه خدمات آنلاین گردشگری می‌پردازد. این بستر آنلاین به شکلی نوین خدمات مسافرتی را از مرحله خرید بلیط تا رزرو هتل در اقصی نقاط دنیا فراهم کرده است و به ارائه خدمات خاص گردشگری نیز می‌پردازد./

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1434077