۶ نفر
۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
مسئول صیانت از بیت المال و سرمایه مردم کیست؟

دولت که مجبوراست با مجلس تعامل کند.

آیا مجلس بی خیال و راحت  وجوهی راخرج میکند یا از دیگران می گیرد؟  خدارحمت کند آقای کتیرایی را که کارپرداز مجلس بودو ازبس جلوی خاصه خرجی ها راگرفته بود تعدادی از نمایندگان غر می زدند.
دردوره های اول ودوم نمایندگان  با پیکان رفت و آمد می کردندو کم کم کاربه پاترول کشید و بهزادنبوی نیزچشم درچشم نمایندگان گفت به جز 4 نفری که نام می برم کدامتان خودرو نگرفته اید؟

انتظارات روز به روز افزایش یافته وکاربه جایی رسیده که تعدهدی نماینده باشعارعدالت و فسادستیزی با آرای حداقلی به مجلس راه یافته انتظارات افزونی دارند. گویا بعضی از آنها از دناپلاس هم راضی نیستند و خودروی شاسی بلند می خواهند درحالی که بخشی از فقراباید درزباله ها به دنبال غذا بگردند.

همه این ها به کنار سوال اساسی بنده این است:
1. اگروجه خودرو از سوی ایران خودرو به صورت قسطی تامین شده به کدام اجازه از سهامداران خرداست ونیز سهامداران عمده ای که خودشان سهامدار خرد دارند چه گونه صورتهای مالی را تصویب میکنند و باکدام مجوز شرعی حاتم بخشی میکنند؟مگرایران خودرو صندوق قرض الحسنه است؟ چرابه بقیه مردم با این شرایط خودرو نمی دهد؟
اگر وجه را مجلس تامین کرده باکدام حساب وکتاب است و درحالی که مردم درفقر دست وپا می زنند اینگونه خاصه خرجی هاچیست؟
بالاخره روشن شود که منبع تامین مالی کجاست و مجوز و محملش چیست؟چه طوراست که نمایندگان صدها میلیون تومان پول دارند که خرج تبلیغات کنند ولی پول خرید خودرو راندارند؟واگر بگوییم طرفداران خرج تبلیغات را داده اند باید با این ضرب المثل که"کاسه آنجا رود که قدح باز آید" منتظرباشیم قدح هایی سرازیر شکم دنیادوستان شود.حالا این طرفدارانی که مارابه یاددوستان منصوری و طبری می اندازند وجه خودرو راهم لطف کنند و تامین کنند.
به هرحال جادارد سازمان بازرسی کل کشور و قوه قضائیه  درمورد محل تامین وجه قرض بررسی کامل کنند.

2. ایران خودرو با کدام مجوزشرعی ازسوی صاحبان سهام بورسی خودرو راخارج از نوبت و ارزان قیمت به قشر خاصی داده است؟
دولت با مداخله غیر مستقیم و مستقیم در انتخاب مدیران شرکت های خودروسازی آیا به آنها اجازه زیان رساندن به سرمایه سهامداران وتبعیض گسترده در توزیع خودرو هم داده است یاخیر؟

3. از امام جمعه لواسان باید  تشکر کرد که دراین زمینه روشنگری درستی انجام داد کاش همه ائمه جمعه یادبگیرند باصیانت از اموال مردم درقلب مردم جای بگیرند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1435468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =