۲۸ نفر
۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
عراق همه پروازها به ایران را لغو کرد

ایرنا نوشت: مقام های عراقی بدون ذکر دلیل از بسته شدن حریم هوایی خود به روی پروازهای ورودی و خروجی از ایران به مدت دو هفته خبر دادند.

سازمان هواپیمایی عراق امروز (پنجشنبه) با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که از فردا جمعه (بیست و پنجم سپتامبر-چهارم مهرماه) تا (هشتم اکتبر-هفدهم مهرماه) همه پروازها از عراق به ایران و برعکس لغو خواهد شد. 

سازمان هواپیمایی عراق به علت لغو این پروازها اشاره نکرده است. 

برخی خبرها حاکی است که تصمیم عراق برای لغو پروازها و بستن آسمان این کشور به روی پروازهای ایران تا پایان اربعین حسینی ادامه دارد. 

عراق اخیرا به طور محدود پروازهای هوایی خود را با برخی کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران از سرگرفت.

311311
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1436068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    0 1
    علتشو واقعا نمیدونی؟ چون به فکر مردمشون هستند
  • علی IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    0 0
    خدا خیرشان بده از آقای آلکا ظمی هم تشکر داریم
  • علیرضا IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    0 0
    با سلام اگر بحث اربعین باشه که خوب میگیم چون همه ما دیوانه مولا علی و فرزندانش هستیم قطعا از هر راهی ببندن از راه دیگه میریم منتها فتوای مقام معظم رهبری تکلیف رو روشن کرد نظر نوعی من اینه که عراق هیچ ثباتی نداره چه در عمل چه در تعهدات.مولا امیرالمومنین علی علیه السلام امیر مومنان دوجهان از ازل تا ابد. عراق رو نفرین کرد که روی آسایش نبینم و همیشه امرایی بدتر از قبلی بهشون حکومت کنه. میبینیم که عراق هیچوقت روی خوش و آسایش و آرامش بصورت طولانی ندیده.و نخواهد دید. مطمئنا پشت این تصمیمشون هم خیانتی نهفتست.خدا کنه که به ضرر مملکت و مردم و رهبرمون نباشه. عراقی جماعت همیشه خائن بوده فقط دشمنیشون با اهل بیت رسول الله صلوات الله علیه رو در نظر بگیریم دلیلی واضح و بی برگشت نسبت به عرایض بندست. نثار روح شهدا صلوات.اللهم صل علی محمد و آل محمد. سایه پر فیض مقام معظم رهبری مستدام. یاحق