۱ نفر
۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
آقایان زامبی بی‌خیال!

تصادف شدید امیر حسین صادقی کاپیتان سابق استقلال و حمله یک‌سری هوادارنما به این بازیکن.در دنیای عجیبی داریم زندگی می‌کنیم.دنیایی که نفرت پراکنی در آن حرف اول را می‌زند.

انتشار تصاویری از تصادف شدید امیر حسین صادقی کاپیتان سابق استقلال در فضای مجازی.ظاهرا او با موتور بوده که تصادف شدیدی می کند،طوری که باید انگشت او را پیوند بزنند و ...حتی آرش برهانی از مردم خواسته تا برای صادقی دعا کنند.

صادقی قبل از بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و برای کل کل های با پرسپولیسی ها یک استوری گذاشت و از این گفت که یک سری تیم ها هفت امتیاز دارند و هنوز صعود نکرده اند اما استقلال با 5 امتیاز راهی مرحله بعد شده است.امیرحسین در مقاطع مختلفی از این کری ها خوانده است که نمی شود خرده ای به آن گرفت.بالاخره فوتبال با همین کری هایش است که زیباست،حتی اگر از جانب بازیکنان سابق یک تیم باشد.

پس از این تصادف اما زامبی ها و آنهایی که حالا شده اند رهبر فکری در فضای مجازی،عکس های صادقی را منتشر و زیرش نوشته اند"چوب خدا صدا ندارد".کدام چوب؟چون صادقی آمده و با پرسپولیسی ها کل کل کرده باید برایش آرزوی مرگ کرد؟اصلا خدای ناکرده اگر هر اتفاق دیگری افتاده بود باز از همین ادبیات استفاده می کردید و خدا را شاکر بودید؟

آقایان زامبی اینجا فوتبال است و بحث ها،کل کل ها و تنش هایش همه فوتبالی.هنوز هم باور نمی کنم که یک سری کانال ها در فضای مجازی برای این اتفاق خوشحالند و با کنایه خطاب به صادقی می گویند این چوب خدا بود که به دلیل کل کل با پرسپولیس خوردی و صدا نداشت.

بگذاریم فوتبال راه خودش را برود.اجازه بدهیم کل کل ها باقی بماند و بیایید همیشه در حق هم دعا کنیم تا سلامت باشیم،حتی اگر در اوج رقابت بودیم.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1436356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =