تجلیل از سربازان خط مقدم تولید در جهاد کشاورزی کرج

همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اهدای چهل شاخه گل سرخ به پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی کرج از کارکنان این اداره به عنوان سنگرسازان و سنگربانان عرصه تولید تجلیل شد.

به گزارش خبرآنلاین ازالبرز :   «اسماعیل صارمی» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج و سرهنگ پاسدار «مجید زنجانی» فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان کرج به صورت نمادین با اهدای چهل شاخه گل سرخ به پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی کرج یاد و خاطره شهدای معظم 8 سال جنگ تحمیلی را گرامی داشته و از کارکنان این اداره به عنوان سنگرسازان و سنگربانان جدید در عرصه تولید نام بردند.

«اسماعیل صارمی» عنوان کرد: شهدای دفاع مقدس اسوه‌های اخلاق، شجاعت و فداکاری دهه شصت بوده و جانبازان و ایثارگران نیز سند عینی ازخودگذشتگی ملت ایران به عنوان نمونه‌های بارز صبر و استقامت در دوران دفاع مقدس هستند و اگر امروز نام جمهوری اسلامی با عزت و افتخار در تمام جهان می‌درخشد، مرهون استقامت و ایثار این عزیزان است.

وی افزود سنگر جدید دفاع، تلاش در تحقق جهش تولید و بی‌نیازی از بیگانگان است. در این راستا، کارکنان جهاد کشاورزی که سربازان خط مقدم تولید غذای جامعه هستند، به مصداق عینی، مدیریت جهادی را در دستور کار خود قرار داده و از هیچ تلاشی در جهت افزایش عملکرد محصولات کشاورزی و تامین سفره غذای ملت کوتاهی نمی کنند.

مدیر جهاد کشاورزی کرج تصریح کرد: پرسنل این مجموعه با حفاظت و پاسداری از باغات و اراضی کشاورزی به عنوان بستر تولید غذا، در خط مقدم جهاد خدمت می‌کنند و درس فداکاری و ایثار را به جامعه اسلامی می‌آموزند و با اعتقاد قوی به اهداف و ارزش‌های سازمان، با تلاش قابل ملاحظه و احساس مسئولیت، و نیز با تعهد و پایبندی وانضباط کاری، با زمین خواران و سودجویان مقابله کرده‌اند.

اسماعیل صارمی گفت: در راستای حفظ آبادانی کرج بزرگ و حراست از اراضی حاصلخیز آن به عنوان منابع تجدیدناپذیر ملی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی هیچگونه چشم‌پوشی و اغماضی نداریم.

شایان ذکر است که از ابتدای سال ۹۹ تاکنون تعداد بالغ بر 520 مورد ساخت و ساز غیر مجاز با مساحت بیش از 110 هزار متر مربع را تخریب و بیش از 500 هکتار از اراضی و باغات را از چنگال سودجویان آزاد سازی کرده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست نسبت به حفاظت زمین‌های کشاورزی و باغات حساس باشند و فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب که اراضی کشاورزی و ملی را از بین می‌برند، نخورند و در صورت مواجهه موارد را به سامانه 131 حفاظت اراضی جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1437051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =