سایتی برای دانلود بهترین آهنگ های ایرانی

سایت بامیصدا، به عنوان یکی از بهترین وبسایتهای موسیقی کشور، جدید ترین و برترین آهنگ های منتشر شده را در سبک های پاپ، سنتی، رپ، راک، تلفیقی، موسیقی های محلی و همچنین مداحی و مولودی، برای دانلود رایگان در اختیار عموم کاربران قرار می دهد.

شما می توانید در این سایت ترانه های خوانندگان ایرانی از جمله : محسن چاوشی ، بهنام بانی ، حمید هیراد ، محسن یگانه ، حامد همایون ، شهاب مظفری ، گرشا رضایی ، مهراد جم ، ماکان بند ، آرون افشار ، مازیار فلاحی ،علی یاسینی و ... را با دو کیفیت عالی و خوب دانلود نمایید.

این وب سایت به عنوان یکی از برترین رسانه های موسیقی ایران و بعنوان حامی هنرمندان عرصه موسیقی، جدید ترین آثار هنری خوانندگان ایرانی را منتشر می کند.

در این رسانه سعی کریدیم تا به صورت منظم آلبوم های خوانندگان، تک آهنگ جدید با موضوعات مختلف را  به صورت اختصاصی و برای اولین بار در ایران، منتشر کنیم تا علاقه مندان بتوانند به سادگی به سبک های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

در "سایت بامیصدا" می توانید نام جدید ترین و خاطره انگیز ترین ترانه ها و یا نام خوانندگان را جستجو کنید و یا با مراجعه به دسته بندی های مختلف آهنگ های مورد علاقه خود را پیدا کنید. آهنگ ها با توجه به انواع سبک های های موسیقی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

در ادامه مطلب جهت آشنایی بیشتر شما با سایت بامیصدا توضیح مختصری در مورد دسته بندی ها قرار می دهیم:

دسته بندی "آلبوم" ها:

به عنوان مثال در دسته بندی آلبوم آرشیو کاملی از آلبوم های منتشر شده توسط خوانندگان و نوازندگان معروف را می توانید دانلود کنید.

دسته بندی "ریمیکس جدید" :

ریمیکس آهنگ ها در دسته ی "ریمیکس جدید" در این سایت ارائه شده است و برای علاقه مندان این نوع از موزیک نیز تنوع قابل توجهی وجود دارد.

دسته بندی "موزیک ایرانی" :

در این دسته بندی جدیدترین موزیک ها و ترانه های زیبای فارسی و ایرانی با متن ترانه به اضافه ی دو لینک خوب و عالی قرار گرفته و آماده دانلود میباشد.

دسته بندی "موزیک ترکی " :

در دسته بندی موزیک ترکی سعی کردیم مجموعه ای از ترانه های زیبای ترکی و آذری از خواننده های ایرانی و خارجی جمع کنیم که در حال حاضر یکی از کامل ترین آرشیو ها در سطح وب میباشد.

دسته بندی "موزیک ویدئو " :

از آنجایی که بعضی از هنرمندان علاوه بر ترانه نسخه ی ویدئویی اثر را نیز منتشر میکنند و ما با جمع آوری تعداد قابل توجهی از این آثار ویدئویی دسته ای به نام موزیک ویدئو ایجاد کرده ایم که کاربران سایت با مراجعه به این بخش اثر مورد نظر را در کیفیت های اچ دی و فول اچ دی دانلود میکنند.

دسته بندی " نوحه و مداحی  "

آثار مداحان معروف را در بخش دانلود مداحی پیدا کنید. در این بخش مداحی محرم، عاشورا، اربعین، مداحی شهادت حضرت علی، ایام فاطمیه ، شبهای قدر و... برای علاقه مندان در درسترس قرار دارد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1437720