نظم و پیگیری جدی سرلوحه امور معاونان و فرمانداران البرز باشد

«عزیزاله شهبازی» البرز را استانی مهم و استراتژیک قلمداد کرد و از معاونان و فرمانداران خواست با توجه به حساسیت‌های ویژه‌ این استان مثل همیشه درصدد تحقق اهداف و برنامه‌های نظام تلاش کنند.

به گزارش خبرآنلاین از البرز: نماینده عالی دولت در استان البرز در جلسه هم‌اندیشی با معاونان استانداری و فرمانداران با بیان اینکه هم‌افزایی خوبی بین مجموعه مسئولان استان بویژه در حوزه اجرا وجود دارد، افزود: تیم مدیران استانداری در سطوح مختلف بسیار پویا هستند و با اهتمام ویژه‌ای درصدد تحقق اهداف و برنامه‌های نظام در استان برآمده‌اند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که شیوع کرونا بسیاری از امور را مختل کرده، هیچ کاری در البرز تعطیل نشد و تمامی برنامه‌ها روال خود را طی کردند که البته در این برهه بسیار نیز دشواری وجود داشت. 

شهبازی گفت: در ماه‌های آخر دولت تدبیر و امید هستیم ولی علی‌رغم این موضوع، دولت همچنان سرحال، پویا و پیگیر تحقق برنامه‌ها است.

وی افزود: در استان البرز نیز به تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری و الگوی ملی، اتحاد و انسجام بسیار خوبی بین مسئولان ۳ قوه تحت پشتیبانی نماینده محترم ولی فقیه در استان وجود دارد.

استاندار البرز اضافه کرد: پس از سرانجام پروژه‌های بزرگی همچون ادامه آزادراه همت در البرز، منطقه یک آزادراه تهران-شمال، قطار برقی کرج-هشتگرد و...، اکنون بزرگترین آرزوی من در مسیر توسعه البرز، بهره‌برداری از قطار شهری کرج، تکمیل کمربند شمالی کرج و افتتاح پروژه آزادراه چرمشهر-آبیک است.

وی گفت: قطار شهری کرج به گفته پیمانکار پروژه با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تامین اعتبار دولتی، بیش از ۴۰ درصد پیشرفت را از سال ۹۸ تاکنون داشته و کمربندشمالی کرج نیز با جلب مشارکت ملی و اختصاص بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به سرعت در حال تکمیل است.

شهبازی افزود: در خصوص کمربند جنوبی البرز و تهران (چرمشهر-آبیک) نیز طی مکاتبه‌ای دستور رییس جمهور را جهت تسریع در تکمیل پروژه تا پایان سال، دریافت کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: در خصوص پروژه‌های حوزه اقتصادی نیز پس از دستاوردهایی که با نظر ویژه مسئولان ملی حاصل شد، به جد پیگیر تکمیل و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها هستیم چراکه به سرانجام رسیدن تعهدات را مسئولیت خود می‌دانیم.

استاندار البرز گفت: دستاوردهایی که تاکنون حاصل شده، نتیجه نظم، پیگیری جدی و تلاش شبانه‌روزی با بسیج مجموعه مسئولان استان است از این رو از معاونان و فرمانداران انتظار می‌رود که این امور، بویژه نظم و انضباط کاری را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمت ما هستند و باید برای کسب رضایتمندی آنها با اهتمام ویژه‌ای اقدام کنیم، افزود: یکی از راهبردهای نظام و تاکید جدی دولت، ارتباط تنگاتنگ با مردم در بطن جامعه است از این رو ضرورت دارد که مدیران در سطوح مختلف این مولفه مهم را مد نظر قرار دهند و بویژه در شرایط شیوع کرونا به نحوی که مانع سلامتی مردم نشود، دیدار و گفتگو با مردم را داشته باشند.

شهبازی ادامه داد: نماینده ولی فقیه در استان همواره همراهی دلسوز در مسیر تحقق برنامه‌های توسعه‌ای استان بوده و به خصوص در راستای مدیریت بیماری کرونا، بدون هیچ گونه چشمداشتی، تلاش‌های بسیاری داشته‌اند، همچنین نمایندگان معزز مردم البرز در مجلس شورای اسلامی تعامل سازنده با مجموعه اجرا برای تحقق اهداف و برنامه‌های استان دارند.

وی گفت: البرز، استانی مهم و استراتژیک است بنابراین حساسیت‌های ویژه‌ای نیز دارد که ضرورت دارد معاونان و فرمانداران این امر را مد نظر داشته باشند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1438250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =