استاندار همدان: مدیران استان کارهای نیمه تمام را به اتمام برسانند

استاندار همدان گفت: در سال پایانی کار دولت تدبیر و امید، مجموعه مدیریتی در استان با توان مضاعف کارهای نیمه تمام را به اتمام برسانند به گونه‌ای که مردم حضور و فعالیت‌ آن‌ها را بیش از سه سال گذشته ببینند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی در نشست مشترک معاونان استاندار، مدیران ستادی، فرمانداران، معاونان فرماندار و بخشداران که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تاکید بر اولویت بندی کارها ، مهمترین اقدام مسوولان را جلب رضایت مردم دانست و گفت: کارهای نیمه تمام دولت را در سال پایانی هرچه سریعتر به اتمام برسانید.

استاندار همدان، حضور در بین اقشار مختلف مردم، ارتباط با آنها و توجه به امور جوانان و بانوان را ملاک ارزیابی و عملکرد مسوولان این استان اعلام کرد و افزود: وظیفه ما سیاستگذاری در استان و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید است.

وی با بیان اینکه باید با عملکرد صحیح در مقابل تهاجمی که به کشور، اقتصاد و اشتغال وارد شده، ایستادگی کنیم، خاطرنشان کرد: ارزیابی برای انتخاب فرمانداران، معاون فرمانداران، مدیران کل ستادی و بخشداران نمونه، خدمت به مردم و تحقق اهداف، برنامه‌ها و ماموریت‌های سازمانی است. 

شاهرخی با اشاره به اینکه از ظرفیت رسانه‌ها و صدا و سیما برای معرفی دستاوردها و اقداماتی که انجام گرفته استفاده شود، افزود: فرمانداران و مدیران ستادی استان با حرکت درآوردن زیرمجموعه‌های خود جهشی در طرح‌ها و کارهای خود ایجاد ‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1438735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =