دو هزار مددجوی بهزیستی واکسن آنفلوآنزا دریافت کردند

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: ۲هزار و ۶۶۱مددجوی تحت پوشش این نهاد برای دریافت واکسن آنفلوآنزا به دانشگاه علوم پزشکی قزوین معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا وارثی، مدیرکل بهزیستی استان قزوین به چگونگی تخصیص واکسن آنفلوآنزا برای مددجویان بهزیستی استان اشاره کرد و گفت: تمامی توان‌خواهان بهره‌مند از خدمات مراکز توانبخشی غیردولتی بهزیستی استان قزوین به همراه کارکنان شاغل در این مراکز برای دریافت واکسن آنفلوآنزا به دانشگاه علوم پزشکی قزوین معرفی شده‌اند.
به گفته او، تمامی مددجویان معرفی شده‌ای که در مراکز این نهاد نگهداری شده و به دانشگاه علوم پزشکی قزوین معرفی شده‌اند، خوشبختانه تا امروز مورد حمایت و همکاری قرار داشته‌اند.
وارثی تاکید کرد: با توجه به اولویت‌بندی صورت گرفته جهت واکسیناسیون افراد مقیم در مراکز شبانه‌روزی تجمعی، به ویژه مراکز سالمندان تاکنون ۷۰درصد این مراکز واکسن مذکور را دریافت کرده و قرار است در آینده نزدیک باقیمانده مراکز هم این واکسن را دریافت کنند.
او بیان کرد: براساس تفاهم نامه اداره کل بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی قزوین تا به امروز همکاری خوبی بین این ۲دستگاه در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون به عمل آمده است.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: هم اکنون ۴۸مرکز توانبخشی غیردولتی تحت نظارت بهزیستی قزوین بوده که گروه‌های هدف معلول، سالمندان و بیماران روانی مزمن خدمات توانبخشی خود را از جمله مراقبت شبانه روزی، روزانه، آموزشی، ویزیت و طرح مراقبت در منزل  را دریافت می‌کنند.
این مقام مسئول گفت: بالغ بر ۱۰۰هزار مددجو در حوزه اجتماعی، معلولان و معتادان را تحت پوشش خود دارد که از این تعداد، ۲هزار و ۳۹۵زن سرپرست خانوار، ۲۸هزار معلول و ۲هزار بهبود یافته یا در حال بهبود در حوزه اعتیاد هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1442284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =