ایجاد بیش از ۹هزار فرصت شغلی در قزوین

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته از ابتدای سال جاری تاکنون ۹هزار و ۴۰۵فرصت شغلی معادل ۵۷.۴۳درصد تعهد اشتغال استان محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا گروسی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته از ابتدای سال جاری تاکنون ۹هزار و ۴۰۵فرصت شغلی معادل ۵۷.۴۳ درصد تعهد اشتغال استان محقق شده است.
گروسی افزود: در سال جاری، ایجاد ۱۶هزار و ۳۷۷فرصت شغلی در استان هدف‌گذاری شده که تا به امروز با همکاری دستگاه‌های اجرایی ۹هزار و ۴۰۵فرصت شغلی ایجاد شده است.
او بیان کرد: استان قزوین در تحقق تعهد اشتغال از برنامه ریزی صورت گرفته جلوتر است و امیدواریم با همکاری و هم افزایی دستگاه‌ها شاهد تحقق کامل و حتی عددی بیشتر از رقم تعیین شده در این برنامه تا پایان سال باشیم.
گروسی با اشاره به تعهد اشتغال در شهرستان‌های استان، بیان کرد: در آبیک از ۲هزار و ۱۹۵فرصت شغلی هدف گذاری شده، هزار و ۵۰۰فرصت معادل ۶۸.۳۴درصد، در آوج از ۹۵۵ تعهد، ۷۵۹ فرصت شغلی معادل ۷۹.۴۸درصد، در البرز از ۲هزار و ۱۳۳تعهد، هزار و ۹۶۰فرصت شغلی معادل ۹۱.۸۹درصد و در بویین زهرا از ۲ هزار و ۵۹۲ تعهد، هزار و ۷۱۳فرصت شغلی معادل ۶۶.۰۹درصد محقق شده است.
او افزود: هم اینک شهرستان‌های البرز و آوج بیشترین میزان اشتغالزایی و شهرستان‌های قزوین و تاکستان کمترین میزان تحقق تعهد اشتغال استان را داشته اند که باید با همت بیشتر، این موضوع را پیگیری کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: تمامی اطلاعات ارائه شده در خصوص تعهد اشتغال استان براساس سامانه رصد انجام می‌شود که کد ملی تکراری را نمی‌پذیرد و حتما باید یک فرصت شغلی ایجاد شده باشد تا بتوان آن را در سامانه ثبت کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1443492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =