جهش تولید با حمایت از تولید داخلی محقق می‌شود

استاندار قزوین، حمایت از کارآفرینی و رونق تولید را در استان امر ضروری دانست و گفت: تحقق شعار سال نیازمند حمایت همه جانبه مردم، دولت و همه بخش‌های حاکمیتی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی در شهرستان آبیک، اظهار کرد: اصلی‌ترین سیاست دولت در راستای تحقق رونق و جهش تولید حمایت از تولید داخلی است.
جمالی پور بیان کرد: امروز در شرایطی هستیم که باید در مدیریت‌های خود تجدید نظر کرده و با تلاش بیشتر بر مشکلات غلبه کنیم.
او با تاکید بر ضرورت جلب مشارکت فعالانه مردم و بخش خصوصی برای توسعه اشتغال، بهبود اقتصاد و رونق کارآفرینی، تصریح کرد: باید زمینه بهره مندی از ظرفیت‌های استان در مسیر رونق اقتصادی و اشتغالزایی فراهم شود.
نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد: هرچند بیماری کرونا در جهان گسترش پیدا کرده، اما نباید از تولید و رونق اقتصادی غافل شویم.
او با بیان اینکه رونق تولید موجب قدرت اقتصادی می‌شود، خاطرنشان کرد: نیاز اساسی کشور افزایش تولید است و باید از فرصت تحریم‌ها برای خودکفایی در بخش‌های مختلف استفاده کنیم.
جمالی پور با اشاره به راه اندازی چندین خط تولید مواد بهداشتی در استان برای مقابله با کرونا، افزود: عزم صنعتگران در ایجاد خطوط تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده برای مقابله با بیماری کرونا ستودنی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تشدید تحریم‌های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا از موانع توسعه اقتصادی کشور محسوب می‌شود، افزود: عبور از محدودیت‌های ناشی از تشدید تحریم‌ها و شرایط ناشی از شیوع کرونا با تلاش بیشتر و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها امکان‌پذیر است و ما با تمام توان از واحدهای صنعتی و تولیدی استان جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال حمایت می کنیم.
استاندار قزوین تصریح کرد: رونق تولید در کشور موجب عرضه بیشتر کالاهای داخلی و در نتیجه متعادل شدن قیمت‌ها و کاهش فشار اقتصادی بر مردم می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1443812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =