زرماکارون واحد تولیدی نمونه ملی اعلام شد

شرکت صنعتی زرماکارون با مدیریت «محسن امینی» برای چندمین بار به عنوان واحد تولیدی نمونه ملی اعلام شد.

به گزارش خبرآنلاین ازالبرز : عصر چهارشنبه در جلسه‌ای که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی استاندارد با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد، از واحدهای تولیدی نمونه ملی استان‌های البرز و تهران با اهدای تندیس و لوح سپاس قدردانی شد.

گروه صنعتی و پژوهشی زر که بنیانگذار آن «مرتضی سلطانی» است، توانست بار دیگر افتخاری برای البرز به عنوان قطب صنعتی در کشور فراهم آورد.

«اسحاق جهانگیری» در مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد که به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت محدود برگزار شد، ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع)، اظهار داشت: امروز مردم کشور به نشان استاندارد بر روی کالاها و محصولات توجه جدی دارند و این حساسیت جامعه تا حدی ارتقا پیدا کرده که مردم نه تنها به استاندارد کالا بلکه حتی به برند محصولات نیز توجه دارند.

معاون اول رییس جمهور با قدردانی از واحدهای تولیدی نمونه که از سوی سازمان ملی استاندارد معرفی شده‌اند، تصریح کرد: امروز استمرار چرخ تولید برای کشور بسیار مهم است و یکی از اصلی‌ترین نیازهای استمرار تولید این است که صادرات غیرنفتی به شکلی مناسب انجام شود تا ارز مورد نیاز واردات مواد اولیه تولید فراهم شود و واحدهای تولیدی ادامه حیات دهند.

جهانگیری افزود: هر مسئول و مدیری در هر رده‌ای که باشد اگر بتواند مسیر فعالیت تولیدکنندگان و صادرکنندگان را تسهیل کند، اما قدمی در این مسیر برندارد حتماً اقدامی غیرمسئولانه انجام داده است.

در این نشست همچنین تعدادی از واحدهای تولیدی نمونه به بیان دغدغه‌ها و مشکلات پیش روی خود در بخش تأمین مواد اولیه، ترخیص از گمرکات و تأمین ارز مورد نیاز پرداختند.

در پایان از واحدهای تولیدی نمونه کشوری، مسئولان کنترل کیفیت نمونه، مسئولان کنترل کیفیت حائز دریافت تقدیرنامه، مراکز آموزشی همکار نمونه، دبیران کمیته‌های فنی متناظر، دبیران نمونه تدوین، دبیر تدوین نمونه حقوقی، نهاد گواهی کننده نمونه، نهاد بازرسی نمونه و پژوهشگران برتر تجلیل شد.

شایان ذکر است شعار روز جهانی استاندارد امسال « حفاظت از زمین با استانداردها»است.

46
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1443850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =