صدور مجوز سرمایه گذاری خارجی ۳۰۰ میلیون دلاری در اروند

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند: مجوز رسمی سرمایه گذاری خارجی ۳۰۰ میلیون دلاری در منطقه آزاد اروند صادر شد.

به گزارش خبرآنلاین از اروند، سید علی موسوی اظهار داشت: در دویست و چهل و چهارمین نشست هیات سرمایه گذاری خارجی وزارت امور اقتصادی و دارایی و با پیگیری های جدی سازمان منطقه آزاد اروند در راستای اجرای ماده شش قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاران خارجی، مجوز جدید سرمایه گذاری خارجی به منظور احداث واحد بزرگ تولیدی، با تایید و امضای وزیر اقتصاد و دارایی جمهوری اسلامی ایران صادر گردید.
وی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری خارجی در تراز تجاری و توسعه اقتصادی گفت: حمایت از حضور و فعالیت سرمایه گذاران خارجی از مهمترین شاخص ها و اولویت ها در سازمان منطقه آزاد اروند است و امروز ما با همت متخصصین و کارشناسان با تجربه و توانمند، موفق به جذب سرمایه گذار و منابع در منطقه آزاد اروند شده ایم.
معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: طرح پروژه سرمایه گذاری خارجی در خصوص احداث واحد بزرگ تولیدی مواد معدنی بوده است که به تصویب سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، وابسته به وزارت اقتصاد و دارایی رسیده است.
موسوی گفت: با راه انداری این پروژه بزرگ صنعتی، زمینه اشتغال برای ۵۰۰ نفر در منطقه آزاد اروند فراهم خواهدشد.
شایان ذکر است سرمایه گذاران خارجی متعددی در منطقه آزاد اروند در حال فعالیت بوده، اما تنها برخی از این سرمایه گذاران به منظور بهره برداری از منافع قانون حمایت از سرمایه گذاری خارجی و اخذ تضامین رسمی دولتی درخواست ثبت و تایید رسمی و صدور مجوز سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران را دارند که با طی نمودن فرآیند اداری مورد نظر و حمایت سازمان منطقه آزاد اروند به این مهم دست می یابند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1443993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =