صادرکنندگان عامل حیات اقتصاد ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: صادرکنندگان طلایه داران جبهه صادرات و تجارت جهانی و عامل رفاه و حامی مردم در لحظات و صحنه‌های سرنوشت ساز جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عزیزاله افضلی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین به مناسبت ۲۹مهرماه روز ملی صادرات پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام تبریک به شرح زیر است:
۲۹مهرماه روز پاسداشت از تلاشهای بی وقفه صادرکنندگان عزیزمان است انسان هایی که با درایت و زحمات شبانه روزی خود در سراسر جهان، پرچم کشورمان را در اقصی نقاط دنیا برافراشته کرده و خون را در رگهای حیاتی اقتصاد ایران به گردش در می آورند تا رفاه ایران و ایرانی را تضمین کنند.
صادرکنندگان از آن رو که با درایت و فعالیت خود ارزها را به سمت کشورمان سرازیر کرده و ذخایر ارزی خزانه ایران را پر و حجیم تر می کنند شایسته تکریم و تحسین است.
در ایامی که کشورمان ایران درگیر جنگ اقتصادی همه جانبه بوده و مشکلات اقتصادی، روح و روان مردم عزیزمان را آزار می دهد، این متخصصین و زحمتکشان عرصه صادرات هستند که با زحمات و مجاهدت بی‌بدیل خود مشکلات و فقر را از سر راه ایران و ایرانی برمی دارند.
صادرکنندگان طلایه داران جبهه صادرات و تجارت جهانی و عامل رفاه و حامی مردم در لحظات و صحنه‌های سرنوشت ساز جامعه هستند و از آنجایی که به دنبال خلق ثروت، رفع نابسامانی های اقتصاد و کسب منابع ارزی برای کشورمان می باشند همواره شایسته تکریم وتحسین هستند.
روز ملی صادرات بر تمامی مجاهدان عرصه صادرات و تجارت جهانی که با پیکار و مبارزه با رقبای جهانی و با ایمان و سرمایه و توان علم خویش برای سربلندی و سرافرازی جامعه و جاودانگی ایران اسلامی در صحنه های نبرد اقتصادی با رقبا و دشمنان آن هم به تنهایی در حال کشاکش و مبارزه‌اند، مبارک و خجسته باد.
اینجانب نیز بر خود واجب می دانم تا در بیست و نهمین روز از ماه مهر، ضمن ارج نهادن به تلاشهای این عزیزان و گرامیداشت فعالان عرصه صادرات و تجارت جهانی، از خدمات با ارزش و زحمات صادرکنندگان عزیز استان قزوین تقدیر نموده، موفقیت و سلامتی همه سروران گرامی را از درگاه  ایزد منان مسألت کنم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1445607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =