۰ نفر
۳۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۴:۴۱

ایسنا نوشت:آمار حاکی از عقب افتادن برند لوکس تویوتا از شرکتهای دیگر در بازار آمریکا است.

در حالی که در سال 2006 لکسوس از نظر فروش بالاتر از بی.ام.و و مرسدس بنز در بازار آمریکا قرار داشت، در سه ماهه‌ی نخست سال جاری این لکسوس است که از دو شرکت رقیب عقب افتاده است.

در سه ماهه‌ی نخست امسال مرسدس بنز بیشترین فروش خودروهای لوکس را در بازار آمریکا داشت و بی.ام.و و لکسوس رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. این برای نخستین بار طی دست‌کم پنج سال اخیر است که فروش لکسوس از دو رقیب سنتی‌اش کمتر شده است.

بحران به وجود آمده در ژاپن و کاهش تولید تویوتا در پس‌رفت لکسوس در سال جاری موثر بوده است.

به گزارش وال ‌استریت ژورنال، البته روند نزولی لکسوس از چند سال پیش آغاز شده بود و بحران امسال نمی‌تواند بهانه‌ی خوبی برای مسئولان لکسوس باشد.

/32

کد خبر 144644

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
    2 1
    الگوي خودروسازان جهان اين دو برند الماني هستندو خيلي از مردم ايران عاشق اين دو برند هستند و در طول دوران هاي مختلف اثبات كرده اند از نظر دوام و عدم خرابي و رعايت تمامي استاندارد ها در تك تك اجزاي خودرو از ويژگيهاي ممتاز اين دو برند هستند
  • mardi az shoush DE ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
    2 1
    برندهای المانی هميشه در صدر خودروهای جهان هستند گرچه لکسوس فروش بيشتری داشته اون هم برای قیمت ارزان تر بوده
  • بدون نام IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
    1 0
    مثل ايران خودرو و سايپا
  • بدون نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
    2 0
    البته شرکت سایپا و ایران خودرو در این رقابت شرکت نکرده اند وگرنه در صدر جای میگرفتند
  • هومن DE ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
    2 1
    زنده باد مرسدس بنز
  • بدون نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
    1 0
    نه اقا اين سه نمي تونن با پرايد رقابت كنند مگه نمي دونين مسئولين سايپا در فشاندن خجالت هم خوب چيزيه يه لگن رو بي رقيب ميدونن حتما رقيبش قاطر و اسب
  • بدون نام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
    0 0
    واردات خودروهای خصوصا المانی و ژاپنی در کوتاه مدت و دراز مدت به نفع کشور چون از هزینه های اضافی بابت الایندگی هوا یا مصرف سوخت و عدم خرابی در دراز مدت و از همه مهمتر تلفات انسانی صرفه جویی می شود در عوض تولید خودرهای داخل علاوه بر علاو بر هدر رفتن منابع ملی مسائلی که قبلا ذکر شد باعث بار اضافی چند برابری برای مردم می شودو مردم اقا نیاز به خودروی باکیفیت دارند
  • بدون نام IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
    2 0
    اگر یه نوسینده بی طرف ضرر و زیان های کلی صنعت خودرو سوخت+تلفات+الودگی هوا+خرابی +بی کیفیتی+قطعات غیر استاندارد+زخمی ها رو حساب کنه متوجه میشید که واردات بدون تعرفه در کل به نفع کشور تمام خواهد شدو خصوصا عموم مردم
  • بدون نام IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
    2 0
    من بطور مثال عرض کنم به اقای ایران خودرو:کلاس E مرسدس شامل 14 نوع مختلف موتور از جمله دیزلی و بنزینی تا مدل های پرقدرت می باشد و هرکدام دارای انتخاب 4 رده تجهیزاتی هستند و هر موتور اخرین استاندارد های الایندگی و بهینه ترین حالت مصرف ر داره که میانگین مصرف از 5 تا 12 برای موتور های 8 سیلندر است و همگی یورو 5 را دارند با کیفیت مثال زدنی با بهترین مهندسی با بالاترین ایمنی و دوا قطعات.بازار این خودروها باید عین بنزین ازاد بشه اقایونی که بنزین رو جهانی کردید تعرفه هم جز ملزومات و خواست عمومیه