۰ نفر
۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
بزرگ‌ترین عرضه داخلی بورس انرژی

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس از بزرگ‌ترین عرضه‌ تاریخ بورس انرژی از سوی این شرکت خبر داد و گفت: با تامین خوراک صنایع پایین دستی به جهش تولید در کشور کمک خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، محمدعلی دادور افزود: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به سبب مقیاس تولید و تنوع فرآورده نقشی تعیین‌کننده در بازار دارد و با عرضه‌ ۱۴۰ هزار متریک-تن نفتای سبک روز تاریخی را در بورس کشور رقم زد.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با اشاره به بی‌سابقه بودن فروش این حجم از فرآورده در رینگ داخلی، ادامه داد: این عرضه‌ تاریخی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد ارزش افزوده‌ بیشتر و جلوگیری از خام‌فروشی صورت پذیرفت؛ چرا که نفتای سبک خوراک پتروشیمی‌های کشور است و می‌تواند با تامین خوراک صنایع پایین دستی به جهش تولید در کشور کمک کند.

دادور اظهار داشت: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس هم‌اکنون جایگاه راهبردی در توازن انرژی کشور و منطقه ایفا می‌کند. این وعده را به مردم می‌دهیم که به ‌رغم ایجاد شرایط ویژه به سبب شیوع ویروس کرونا، از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد جهش در تولید استفاده کنیم.

223231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1446449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =