در جلسه روز سه شنبه مجلس نماینده گچساران در نطق خود گفت: «کسانی که مبالغی از بیت المال را به هر شکل به جیب زده اند در حاشیه امن هستند».

به گزارش خبرآنلاین قدرت الله حسینی گفت: دستگاه قضایی با کارگران و کارمندان جزء و تخلفات ناچیز آنها برخورد شدیدی می کند که به حق است، اما دانه درشت​ها همچنان به مفسده​هایشان ادامه می​دهند و این جای سوال دارد.

وی سپس افزود: مجریان عدالت مطمئن باشند که ملت خواهان اجرای عدالتند و از اقدامات آنها استقبال خواهند کرد.

محمد علی دلاور نماینده درگز هم در نطقش خطاب به نمایندگان گفت: اجازه ندهید بودجه غیرشفاف و متورم تصویب شود. باید کلیه منابع درآمدی مشخص باشد و محل مصارف ان را نیز شفاف کنیم تا امکان هیچ تخلفی نباشد.

وی افزود: کوچک سازی دولت اگر واقعیت داشته باشد، باید هزینه​های دولت در بودجه 90 کاهش یابد نه افزایش!

این نماینده اصولگرا با بیان اینکه انتخابات مجلس، مقدمه انتخابات ریاست جمهوری بعد است که بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: نقش گروه​های لابی و فشار در انتخابات مجلس بیشتر است و مقامات دولتی امکان سوء استفاده از بیت المال را دارند. هوشیار باشیم و نگذاریم که انتخابات درگیر چنین حاشیه​هایی شود.

 /30111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
    0 0
    مسائل مالی نمایندگان انتخابات را شفاف کنید. یعنی هرکس که در انتخابات کاندید می شود باید روشن کند که از چه کسانی برای هزینه های خود پول گرفته و با سند محل مصرف هزینه ها را روشن کند.