توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی در رامهرمز از امروز

ایسنا نوشت : رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامهرمز گفت: توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی در این شهرستان از امروز پنجشنبه ۸ آبان ماه آغاز می‌شود.

سیامک نوذری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامهرمز گفت: به منظور تنظیم بازار و تامین مرغ موردنیاز شهروندان از امروز پنجشنبه ۸ آبان ماه مرغ منجمد دولتی به قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

او در تشریح محل‌های تعیین شده برای توزیع مرغ با قیمت مصوب دولتی بیان کرد: عرضه این کالا در خیابان ولیعصر، جنب مسجد امام، خیابان ولیعصر ورودی بازار ۱۷ شهریور و خیابان شهید مطهری نرسیده به میدان شهید فهمیده صورت می‌گیرد.

نوذری با اشاره به توزیع روزانه مرغ منجمد و استمرار این روند در شهرستان، اظهار داشت: از شهروندان خواهشمندیم از تجمع در محل‌های توزیع خودداری کرده و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا حتما موارد بهداشتی را رعایت کرده و هنگام خرید مرغ از ماسک استفاده کنند.

افزایش بی سابقه قیمت برخی کالاها و اقلام خوراکی از جمله؛ مرغ کشتار روز و عرضه آن به قیمت هر کیلوگرم ۲۶ هزار تومان سبب نارضایتی مردم و مواجهه آن‌ها با مشکلاتی برای خرید و ناتوانی در تهیه آن شده است، اما با عرضه مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی بخشی از مشکلات شهروندان مرتفع خواهد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1448789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =